Jay-O Skrevet Juli 5, 2012 Share Skrevet Juli 5, 2012 Calypso rød på Baker, den har du vel, Terje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
huldra66 Skrevet Juli 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2012 Calypsorot DF registert 8xx observert på kvaløybrua i Tromsø.Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Skal være en i Tromsø og en i Fotlandsvåg med DFxxxxx og Calypsorød så har nok den. Men har nok 98% av alle Norske biler på lista nå , men mangler bilder av vel 35 Så Bilder er kjekt å få. Hilsen Terje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet September 13, 2012 Share Skrevet September 13, 2012 RH17##8? Har du den? Regner med du har den, men det er vel verdt å spørre Den var meget pen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
huldra66 Skrevet September 14, 2012 Forfatter Share Skrevet September 14, 2012 RH17##8? Har du den? Regner med du har den, men det er vel verdt å spørre Den var meget pen! Jo har den og den er som du sier meget pen , denne var en av mine favoritter før jeg kjøpte selv og jeg hadde lagret annonsen på denne da den hadde nyydelige bilder av bilen Ellers så har jeg nå antagelig 95% ( 144stk på lista ) av alle Norske bilene under kontroll og bilder av omtrent 90% av disse. Databasen med bilder,salgsannonser, buildsheets OSV har nå 3500filer på de Norske bilene, MEN TAR GJERNE IMOT MERE BILDER Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
huldra66 Skrevet September 20, 2012 Forfatter Share Skrevet September 20, 2012 To Norske 8ere er blitt International Car of the month Alle er samlet her , og direkte linker til bimmerforums ligger under. http://bmwccn.no/8-serie-nyhetsbrev/ Link til Bimmerforums.com på de to Norske bilene. http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... ?t=1895753 og http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... ?t=1874606 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gry Skrevet Juni 27, 2013 Share Skrevet Juni 27, 2013 Fant en 850 i bildene mine fra NSK Vårmønstring i 2012. Og orket ikke bla gjennom 27 sider for å se om du har den;) Hvit DJ84xxx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Juni 30, 2013 Share Skrevet Juni 30, 2013 Calypsorot DF registert 8xx observert på kvaløybrua i Tromsø. Litt rart at du ikke spottet denne i Mo i Rana også, ettersom den var på samme treffet som deg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
huldra66 Skrevet Juni 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2013 Fant en 850 i bildene mine fra NSK Vårmønstring i 2012. Og orket ikke bla gjennom 27 sider for å se om du har den;) Hvit DJ84xxx [ Bilde ] [ Bilde ] Der går veldig bra , nye bilder uansett og blir lagret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet Mai 5, 2014 Share Skrevet Mai 5, 2014 Møtte en VX registrert 8xx i Lavangsdalen i Troms nå. Var lilla, kanskje techno lilla. Har du den? Sent fra min D5503 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Mai 5, 2014 Share Skrevet Mai 5, 2014 Er bursdag feiring for 8 serie på BMW i Tyskland i sommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
huldra66 Skrevet Mai 5, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2014 Møtte en VX registrert 8xx i Lavangsdalen i Troms nå. Var lilla, kanskje techno lilla. Har du den? Sent fra min D5503 via Tapatalk Skal ha den er en Mauritzius blå i Troms Er bursdag feiring for 8 serie på BMW i Tyskland i sommer Sent from space using Tapatalk - Stemmer det og vi er 11 eiere fra Norge som reiser ned, det er påmeldt 141biler og 270 personer fra 20 forsjellige land til dette treffet i Munchen. 8eren står klar Hilsen Terje tonyku reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mai 6, 2014 Share Skrevet Mai 6, 2014 Møtte en gul 8-er på prøveskilt og en vinrød på ulvøya i oslo her i helgen, begge disse er vel kjent hos deg huldra? Vil tro det bare er en gul e31 i Norge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Mai 6, 2014 Share Skrevet Mai 6, 2014 Den E31n på Ulvøya som er burgunder/vinrød har holdt til på Ulvøya sikkert siden ny. Har observert den mange ganger iløpet av de siste 12-13 årene. Virkelig flotte biler! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Mai 6, 2014 Share Skrevet Mai 6, 2014 Kompis av fadern skal nedover med en rød 850 Alpina Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
huldra66 Skrevet Mai 7, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2014 Møtte en gul 8-er på prøveskilt og en vinrød på ulvøya i oslo her i helgen, begge disse er vel kjent hos deg huldra? Vil tro det bare er en gul e31 i Norge? Gul??? , den er ny den har jeg ikke sett , det er svært få Gule 8ere og min neste 8er må bli gul men da må jeg sannsyligvis lakke den selv Kompis av fadern skal nedover med en rød 850 Alpina Sent from space using Tapatalk - Ja kjenner han og vi skal innom Alpina også , det er tre Alpiner i Norge og alle skal på dette treffet. Hilsen Terje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå