Gå til innhold

Trenger hjelp av alle Bimmere til og finne 840 / 850 i Norge

huldra66
 Share

Anbefalte innlegg

Hvis ikke hukommelsen min slår feil, så møtte jeg en sort 8'er to ganger i Mandal forrige uke. Så ut til å være kjørt av en eldre mann og regnr inneholdt FE og to 6-tall etter hverandre. Mulig at jeg husker feil regnr og at det er den samme som er omtalt et par innlegg bak her, men prøver meg alikevel. Det jeg reagerte på var at den ble kjørt nå på vinteren, på snøføre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis ikke hukommelsen min slår feil, så møtte jeg en sort 8'er to ganger i Mandal forrige uke. Så ut til å være kjørt av en eldre mann og regnr inneholdt FE og to 6-tall etter hverandre. Mulig at jeg husker feil regnr og at det er den samme som er omtalt et par innlegg bak her, men prøver meg alikevel. Det jeg reagerte på var at den ble kjørt nå på vinteren, på snøføre.

Den er ukjent har du resten av regnummeret , vet det ble solgt en mørk blå til sørlandet som stod på finn tidligere i år.

Hadde den ett M merke bak?

Ellers så er det ett par av disse som går hele året , kjenner en som bruker sin året runt og han hevder den er glimrende på vinterføre :o

Hilsen

Terje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo har den , er jevnlig innom autodb og finn :-)

Første bilde jeg fant av denne bilen ble funnet på ett amerikansk forum der jeg reagerte på att det stod en gammel toyota ved siden, måtte bare være Norsk tenkte jeg ,men klarte ikke og lese skiltnummeret.

Vi var fire stykker + bruk av photoshop før vi klarte og lese skiltet på dette bilde.

sr2h67mrcjz3p8mb89gy.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

onkelen til dama til en kompis :P har en den er mørk blå, med alpina felger og går i åmot i buskerud, har ikke bilder eller regnr da han bare bruker den på sommeren

Det er en mørk blå 8er i Modum med Alpina felger , aner du navnet på eieren her??

Du må gjerne finne ut mere om denne , da det kan være en ukjent :-)

Hilsen

Terje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stemmer d rett ved grensa til sverige i østfold, sett den flere ganger i d siste og nei den ser ikke ut som den vite i telemark

skal prøve og knipse ett bilde av den

Høres ut som en ukjent bil dette :-) bare å knipse.

Vet bare om en Orginal Hvit 850 i Norge , det er en omlakkert Kvit med svart tak og panser.

Hilsen terje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...