huldra66 Skrevet Mai 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2010 Jo, den er blå sjøbuse. Husket feil. Terje, går denne i Stavanger nå? Nei han kom fra Haugesund distriktet for og være med på BMW treffet , ble rimelig overasket over og se den bilen ja. Regner med du har en lilla 850ia med 20-tommer krom og masse Rieger fra Grimstad? Har lagt ut no 850-bilder før, men husker ikke om den kom med... Ja den tror jeg vi har , med SVÆR vinge bak stemmer det? Men kan jo ikke være helt sikker på alle så bare legg ut bilder viss dere har. Hilsen Terje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mai 6, 2010 Share Skrevet Mai 6, 2010 Artig! Du kan fortelle eieren at bilen gikk i Tromsdalen når den var ny, med en dame som eier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bue Skrevet Mai 7, 2010 Share Skrevet Mai 7, 2010 Vet om en rød 850 i tr.heim, på Heimdal. Far til en kamerat av meg som har den. Har dessverre ikke bilder av den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
huldra66 Skrevet Mai 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2010 Vet om en rød 850 i tr.heim, på Heimdal. Far til en kamerat av meg som har den.Har dessverre ikke bilder av den. Takker Viss eieren heter Bjørn og reg nummer starter med AJ så har vi den på lista Viss det ikke er den så er det selfølgelig veldig interessant med Navn på eier Hilsen Terje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
huldra66 Skrevet Mai 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2010 Noen som kjenner til denne bilen?? Spesiell Spoiler , Ikke orginal eksos som er vinklet utover , lys interiør , produsert mellem 90 til 93 pga oransje klossene i motorom som er airbag sensorer. Kan ha blitt omlakkert men spoiler og Eksos vil være gjenkjennelig. Har bare bilder av denne men vet ikke hvor de kommer fra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
huldra66 Skrevet Mai 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2010 bumper denne da det har vært noen treff i det siste og kommer flere i Mai Se etter 8ere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet Mai 11, 2010 Share Skrevet Mai 11, 2010 Har du gamle min? Er ikke helt sikker på hvem som eier den nå, men kan jo finne det ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
huldra66 Skrevet Mai 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2010 Har du gamle min? Er ikke helt sikker på hvem som eier den nå, men kan jo finne det ut. Er ikke sikker på om den er på lista, Bilder,? regnr? eller chassisnummer? Gi meg litt og gå på så skal jeg sjekke den ut Hilsen Terje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E38dreamin Skrevet Mai 13, 2010 Share Skrevet Mai 13, 2010 Har sett en svart 850 her i Bergen. Den står i fabrikkgaten uten skilter for øyeblikket.Den er vel lettest å kjenne igjen på felgene, men vet ikke hva de heter. Tror det er 5 flate, store eiker som er litt inni felgen hvis du skjønner. Skal se om jeg får tatt et bilde. Har bare en svart i Bergen og det er denne, men er ikke slike felger jeg tror du beskriver. Ta bilder please , vet du hvem eieren er? Hilsen Terje Nei, ingen av disse. De nederste felgene var nærmest, men ikke likt nei.... Vet ikke hvem eieren er, men skal se om jeg får tatt bilde ja! Her er bilder. Er det samme som du har fra før, men bare andre felger? Eneste forskjell jeg ser er blinklyset på siden mangler på den jeg tok bilde av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
huldra66 Skrevet Mai 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2010 Hei E38dreamin Den der er ny , har ingen på lista som passer hverken med felger eller farge uten blinklys. Kan være importert og ikke registert, da mangelen på blinklys sannsynligvis ikke ville gått igjennom. Veldig interessant , noen som kjenner eieren????? Kansje noen vil legge en lapp på ruta Men det er en 850i ikke CSI som det står på bakluka HilsenTerje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E38dreamin Skrevet Mai 14, 2010 Share Skrevet Mai 14, 2010 Men det er en 850i ikke CSI som det står på bakluka Jeg kan ikke noe særlig om disse bilene. Hvordan kan du se det ? Jeg kan kanskje legge lapp på ruten. Hva skal jeg skrive da? "Parkeringsbot: 1 000kr, beløp innbetales snarest til XXXmitt kontonrXXX" Er det et nr i frontruten på disse bilene jeg kan ta bilde av som avslører mer av bilens identitiet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
850i Skrevet Mai 14, 2010 Share Skrevet Mai 14, 2010 Men det er en 850i ikke CSI som det står på bakluka Jeg kan ikke noe særlig om disse bilene. Hvordan kan du se det ? Jeg kan kanskje legge lapp på ruten. Hva skal jeg skrive da? "Parkeringsbot: 1 000kr, beløp innbetales snarest til XXXmitt kontonrXXX" Er det et nr i frontruten på disse bilene jeg kan ta bilde av som avslører mer av bilens identitiet? Ser det på eksosrør, speil, manglende diffuser bak, og annen front. Dersom det er en US utgave, så vil vel ch.nr. være synlig i frontruta, men ellers ligger det skjult helt i bakkant av panseret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet Mai 14, 2010 Share Skrevet Mai 14, 2010 Glemte simpeltent å legge til linken, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
huldra66 Skrevet Mai 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2010 Men det er en 850i ikke CSI som det står på bakluka Jeg kan ikke noe særlig om disse bilene. Hvordan kan du se det ? Jeg kan kanskje legge lapp på ruten. Hva skal jeg skrive da? "Parkeringsbot: 1 000kr, beløp innbetales snarest til XXXmitt kontonrXXX" Er det et nr i frontruten på disse bilene jeg kan ta bilde av som avslører mer av bilens identitiet? He he jo skriv att det er ett e31 miljø i landet og att vi gjerne vil ha kontakt med han han kan sende mail til tnordhus@slb.com for og få vite mere. Chassisnummeret står 2cm under visker på passasjerside med er veldig vanskelig og se uten og ha panser åpent. Glemte simpeltent å legge til linken, hehe. Hadde nok denne på lista allerede og har kontakt med eier , skal ikke være lett og finne de resterende 30 i Norge, men takker igjen for all respons Vi gir ikke opp Hilsen Terje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
huldra66 Skrevet Mai 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2010 Bumper denne i håp om att noen har spottet en E31 i det siste Gjør ikke noe om bilen er fra før viss det er nye bilder ( samler bilder også ) og har over 1000 bilder av Norske E31 til nå Hilsen Terje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå