Markus E30 Skrevet September 6, 2010 Share Skrevet September 6, 2010 Okey, da så Tok desverre ikke no bilde, men den var fin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marcushs Skrevet September 9, 2010 Share Skrevet September 9, 2010 Da har jeg funnet enda en i skien, så ut som en middelaldrende mann! med skiltnummer:BD32068, er en sort 850 IA, 1991 modell HAr du denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
huldra66 Skrevet September 10, 2010 Forfatter Share Skrevet September 10, 2010 Da har jeg funnet enda en i skien, så ut som en middelaldrende mann! med skiltnummer:BD32068, er en sort 850 IA, 1991 modell HAr du denne? Flott da er en ny identifisert, oppe i 94 nå etter en PM også Mangler bare ca 20 stykker nå , så det går sakte men sikker fremmover takket være hjelp fra dere. Hilsen Terje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marcushs Skrevet September 10, 2010 Share Skrevet September 10, 2010 Tror det går enda en til i Skien, så skal prøve å få tatt den også når jeg får sjansen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
huldra66 Skrevet September 13, 2010 Forfatter Share Skrevet September 13, 2010 Takket være enda en PM er vi nå oppe i 96 identifiserte biler han viste om to stykker, en CSI og en 850i som jeg hadde bilder av men ikke identifisert før nå. Takker alle for innsatsen Hilsen Terje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bcRichard Skrevet September 13, 2010 Share Skrevet September 13, 2010 Så en rød E31 på et bilcrossløp her i harstad for ikke så lenge siden. Har du identifisert en rød E31 i Troms/Nordland område? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 13, 2010 Share Skrevet September 13, 2010 Har du en blå BN-registrert 850? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
huldra66 Skrevet September 14, 2010 Forfatter Share Skrevet September 14, 2010 Så en rød E31 på et bilcrossløp her i harstad for ikke så lenge siden. Har du identifisert en rød E31 i Troms/Nordland område? Usikker , det er to Calypsorøde registert der oppe en i Storkmarknes og en i Vesterålen ( er vel ikke så langt fra Harstad det?? ) Men bilder og skiltnummer så kan de sjekkes ut. Har du en blå BN-registrert 850? 3 stykker faktisk , men kan gjerne være en til BN reg er vist ett populært skiltnummer på 850 da hele 9 stykker er BN regga. har du noe mere opplysninger på den?? felger , Distrikt , par av disse har ligget på Finn i det siste. Hilsen Terje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bcRichard Skrevet September 14, 2010 Share Skrevet September 14, 2010 Så en rød E31 på et bilcrossløp her i harstad for ikke så lenge siden. Har du identifisert en rød E31 i Troms/Nordland område? Usikker , det er to Calypsorøde registert der oppe en i Storkmarknes og en i Vesterålen ( er vel ikke så langt fra Harstad det?? ) Men bilder og skiltnummer så kan de sjekkes ut. Hilsen Terje Har desverre ingen bilder eller skiltnummer, holder øynene åpen Neij vesterålen og stokmarknes er ikke langt unna harstad. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 14, 2010 Share Skrevet September 14, 2010 3 stykker faktisk , men kan gjerne være en til BN reg er vist ett populært skiltnummer på 850 da hele 9 stykker er BN regga.har du noe mere opplysninger på den?? felger , Distrikt , par av disse har ligget på Finn i det siste. Hehe, ikke så rart med mange grombiler i Bærum vel? BN begynte på slutten av 80-tallet og løp til BP kom en gang på midten av 90-tallet, så det er ikke så rart med noen 8-serier der. Mye BMWer med BP/BR-reg om dagen! Sender deg PM med hele regnr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
huldra66 Skrevet September 14, 2010 Forfatter Share Skrevet September 14, 2010 3 stykker faktisk , men kan gjerne være en til BN reg er vist ett populært skiltnummer på 850 da hele 9 stykker er BN regga.har du noe mere opplysninger på den?? felger , Distrikt , par av disse har ligget på Finn i det siste. Hehe, ikke så rart med mange grombiler i Bærum vel? BN begynte på slutten av 80-tallet og løp til BP kom en gang på midten av 90-tallet, så det er ikke så rart med noen 8-serier der. Mye BMWer med BP/BR-reg om dagen! Sender deg PM med hele regnr. Jo hadde faktisk den , den var til salg på Auto.db tidligere i år. Litt morsomt jeg snakket faktisk med en av de forrige eierene for to dager siden ( han har nå en CSI ) Bilen har vært eiet av en i Nordkjosbotten en stund . Hilsen Terje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe30is Skrevet September 15, 2010 Share Skrevet September 15, 2010 er en kar her i flekkefjord som har 3 stk 850. har desverre ikke noe mer info om bilene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
huldra66 Skrevet September 15, 2010 Forfatter Share Skrevet September 15, 2010 er en kar her i flekkefjord som har 3 stk 850. har desverre ikke noe mer info om bilene. Har han tre nå?? , viste han hadde to spottet selv den ene bilen hans i fjord i Danmark og fikk kontakt med han, han har en grønn 850i og en Sølv 850csi som jeg vet om. jeg får ringe han og spør om han har en til Hilsen Terje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe30is Skrevet September 15, 2010 Share Skrevet September 15, 2010 ja, han kjøpte en til for ikke så lenge siden. han har en grønn 850i og en csi ja, så det er samme fyren vi snakker om hehe ja du for ringe å høre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jay-O Skrevet September 16, 2010 Share Skrevet September 16, 2010 Kjenner noen til denne? http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=22360949 Noen grunn til at den er begjært avskiltet? Og 180`kr for en bil som har gått 180`km, når jeg ser andre biler som har gått like langt til høyere pris... Hva kan være galt med den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå