Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fy faen ass Chris, din idioooooooooot!!! Det var din feil, du må kjøre penere neste gang, men du er ung og dum!!!

(Som ooooom du snart sikkert ikke har skjønt det?)

Huff... :P

• Svar 178
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Fy faen ass Chris, din idioooooooooot!!! Det var din feil, du må kjøre penere neste gang, men du er ung og dum!!!

(Som ooooom du snart sikkert ikke har skjønt det?)

Huff... :P

Har jeg skyldt på noen andre enn meg?

Skrevet
Hva mener du 316?

Og hva f**n er en BMW R53?

E53 mener du vel? for R53 er en mini,ikke en bmw :P

men han mener bestemmt at en mini er en BMW siden BMW eier mini.

men BMW R53 er vel en drit gammel motorsykkel BMW har laga. tror jeg?

Skrevet

Hehe, det var det nok :) Men klart det var min feil, ikke noe tvil om det :P

Skulle vært jævlig flink for at han andre hatt fått skylden, for å si det sånn! En sånn advokat har ikke jeg råd til :P

• 1 month later...
Skrevet

Update:

lappen fortsatt borte, bil kondemnert og fikk norges mest opptatte jurist på saken min :P

Har prøvd konstant en uke å få tak i juristen, uten hell.. Får beskjed om at det er ferie, seminar, er i retten.. Har gitt opp å få kontakt der inne nå.. Så venter spent på svar på lappen(og bot :P)

Skrevet

Uff, syntes oppriktig synd på deg her... Sykt frustrerende ! Men , er alltids noen som har det værre,det er jo i bunn og grunn bare en bil (selv om det er en livsstil for deg,meg og sikkert de fleste her inne), og det ordner seg alltid til slutt : )

Skrevet

Hehe, jepp :)

Penger kan alltid tjenes :)

Og det å leve uten lappen har gått overaskendes fint egentlig.. Det er jo en vanesak. Gikk jo 16 år tidligere i livet uten lappen, så jeg klarer noen måneder nå :)

Skrevet
Hehe, jepp :)

Penger kan alltid tjenes :)

Og det å leve uten lappen har gått overaskendes fint egentlig.. Det er jo en vanesak. Gikk jo 16 år tidligere i livet uten lappen, så jeg klarer noen måneder nå :)

Du er dårlig på å lyge ass! :D

Skrevet

Haha :P

Skal ikke si at jeg ikke savner lappen, for fy faen, det gjør jeg ! :P

Men jeg trodde det var verdens undergang uten .. men det er bare nesten :D

Skrevet

Skjønner ikke hvorfor folk ikke bare kan ha litt medfølelse. (Har sett der er mange som har det så ikke missforstå meg :)) Trur de hadde satt pris på det når det skjedde dem :) uansett hva som fikk dem til å krasje!

Bra det gikk bra me deg! :) Det er første pri!

Skrevet

Fy fæææn . Kjiiipt. Lest igjennom alt her nå.

Du får ha lykke til videre da Chris med lapp og bot. Du har ikke gjort noe ulovlig så hvorfor lappen skal være vekke i 3 mnd skjønner jeg ikke. Visst det var så fuckings mye vann så kunne det skjedd hvem som helst.

Tipper de har behandla deg som en kriminell frem til nå. Ihvertfall det de pleier å gjøre med ungdommer som kræsjer uten at de som regel har peiling på hva som har skjedd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...