Tore Diesel Skrevet April 29, 2010 Share Skrevet April 29, 2010 Kan se ut som denne har potensiale til å hente hjem noen premier. De ordene der var som tatt ut av min egen munn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet April 29, 2010 Share Skrevet April 29, 2010 Kan se ut som denne har potensiale til å hente hjem noen premier.Stiller på autoslalåmen og ja? d får vi nå se på da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet April 29, 2010 Share Skrevet April 29, 2010 Hehe! Jury du ja.. husk å premiere den røde ///M3n. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet April 29, 2010 Share Skrevet April 29, 2010 Hehe! Jury du ja.. husk å premiere den røde ///M3n. Ja den er allerede oppført på lista.. Samt vinner en photoshoot med meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet April 29, 2010 Share Skrevet April 29, 2010 Hehe! Jury du ja.. husk å premiere den røde ///M3n. Samt vinner en photoshoot med meg Øøy!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet April 29, 2010 Share Skrevet April 29, 2010 Hehe! Jury du ja.. husk å premiere den røde ///M3n. Ja den er allerede oppført på lista.. Samt vinner en photoshoot med meg Nice! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet April 29, 2010 Share Skrevet April 29, 2010 Den ble helt maks rå! Blir sikkert noen premier her ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 29, 2010 Share Skrevet April 29, 2010 Ble sinnsykt lekker den bilen. Utrolig pent med den fronten og hjula. Men beklager, klarer ikke helt svelge det panseret. Ble litt for harry og tilbake til 80-90 tallet-look på en ellers NYDELIG E46. Men så er jeg jo litt sær også da. Liker jo generelt ikke karbon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet April 29, 2010 Share Skrevet April 29, 2010 fy feite satan..å endel andre gloser! luuurer på om det blir en tur til Molde lell på lørdag. Skal vel ikke selge? har jo kjøpt E92`n til Kikke du så da kan du selge billig til meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim H Skrevet April 29, 2010 Share Skrevet April 29, 2010 kul denne:D men det på panseret bil litt mye, syns nå jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
code13 Skrevet April 29, 2010 Share Skrevet April 29, 2010 MEGET STILIG! Bra jobba Morgan! Tror bilen blir bedre uten motivlakken, men det er bare min mening. Kan noen photoshoppe slike at jeg kan se? Ellers, så vil jeg påstå at dette er en av norges mest unike og peneste e46coupe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larswilliam Skrevet April 29, 2010 Share Skrevet April 29, 2010 Det panseret der var akkurat det denne bilen trengte for å få prikken over I'en. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitrox111 Skrevet April 29, 2010 Share Skrevet April 29, 2010 Ble helt rått! ! ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreassand Skrevet April 29, 2010 Share Skrevet April 29, 2010 Utrolig rå bil, de angeleyesene du har, er dette ettermontert eller er det integrert i lykta? Kjøpt på GS ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet April 29, 2010 Share Skrevet April 29, 2010 som tidligere sagt, meget tøff bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå