Gå til innhold

kode om takluke?

Sjøbuse
 Share

Anbefalte innlegg

En jeg kjenner hadde samme "problem" på sin, en E36 vel og merke, og vi snudde faktisk bare motoren, ikke bokstavelig talt, men ja.. Og det funket i alle fall på hans bil.

Vet ikke helt om du skjønner hva jeg vil fram til, men får ikke forklart det bedre via ord :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjer om du nullstiller takluken?

(trykk knappen rett inn (oppover) og hold den der inntil du hører den nullstiller seg, tar vel ca 30 sekunder)

Bare en vill idè om at det kanskje snur hvis du nullstiller den, sannsynligvis går det ikke, men det skader jo ikke å prøve å nullstille den et par ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

viste ikke det gikk en hang jeg :P hehe.

en ting til som jeg lurer på nå.

om jeg åpner luken bakover så golder det med 1 trykk. og luken åpner seg selv.

samme om jeg lukker den. om jeg vil ha den opp må den holdes inne.

men om jeg opner den bakover en halv cm så holder det med 1 trykk opp og den åpnes oppover av seg selv. hva kommer det av?

mulig å fikse så jeg ikke må åpne bakover først for å slippe å holde knappen?

vet ikke om dere forstod det men. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjer om du nullstiller takluken?

(trykk knappen rett inn (oppover) og hold den der inntil du hører den nullstiller seg, tar vel ca 30 sekunder)

Bare en vill idè om at det kanskje snur hvis du nullstiller den, sannsynligvis går det ikke, men det skader jo ikke å prøve å nullstille den et par ganger.

prøvde dette ganger i sta. men hjalp ikke. tok mellom 15 og 20 sek så laga luka en liten lyd.

og den virker fortsat ikke å bare trykke en gang så går den selv. må fortsatt åpnes litt andre veien først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...