Sjøbuse Skrevet April 30, 2010 Share Skrevet April 30, 2010 når jeg åpner takluken med nøkkelen så åpnes den slik. og det irriterer meg. er det mulig å kode den om så den åpner seg slik istede? 1998 mod E38 om noen ikke vet det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mai 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2010 ingen som vet dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mai 1, 2010 Share Skrevet Mai 1, 2010 Har aldri sett/lest at dette kan kodes om. Men ideèn er god den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet Mai 1, 2010 Share Skrevet Mai 1, 2010 En jeg kjenner hadde samme "problem" på sin, en E36 vel og merke, og vi snudde faktisk bare motoren, ikke bokstavelig talt, men ja.. Og det funket i alle fall på hans bil. Vet ikke helt om du skjønner hva jeg vil fram til, men får ikke forklart det bedre via ord Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mai 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2010 blir ikke knapper i taket feil da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bonden Skrevet Mai 1, 2010 Share Skrevet Mai 1, 2010 Tror dette kunne kodes om tidligere via gamle DIS testern, mener det var et valg på E39 ved koding av kjørelys og andre komfort fungsjoner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet Mai 1, 2010 Share Skrevet Mai 1, 2010 Hva skjer om du nullstiller takluken? (trykk knappen rett inn (oppover) og hold den der inntil du hører den nullstiller seg, tar vel ca 30 sekunder) Bare en vill idè om at det kanskje snur hvis du nullstiller den, sannsynligvis går det ikke, men det skader jo ikke å prøve å nullstille den et par ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mai 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2010 viste ikke det gikk en hang jeg hehe. en ting til som jeg lurer på nå. om jeg åpner luken bakover så golder det med 1 trykk. og luken åpner seg selv. samme om jeg lukker den. om jeg vil ha den opp må den holdes inne. men om jeg opner den bakover en halv cm så holder det med 1 trykk opp og den åpnes oppover av seg selv. hva kommer det av? mulig å fikse så jeg ikke må åpne bakover først for å slippe å holde knappen? vet ikke om dere forstod det men. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mai 2, 2010 Share Skrevet Mai 2, 2010 Da kan det være at den trenger seg en nullstilling. Min var også sånn, men plutselig i orden, har ikke vært trøbbel siden det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mai 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2010 Hva skjer om du nullstiller takluken?(trykk knappen rett inn (oppover) og hold den der inntil du hører den nullstiller seg, tar vel ca 30 sekunder) Bare en vill idè om at det kanskje snur hvis du nullstiller den, sannsynligvis går det ikke, men det skader jo ikke å prøve å nullstille den et par ganger. prøvde dette ganger i sta. men hjalp ikke. tok mellom 15 og 20 sek så laga luka en liten lyd. og den virker fortsat ikke å bare trykke en gang så går den selv. må fortsatt åpnes litt andre veien først. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå