Marius2002 Skrevet Mai 1, 2010 Share Skrevet Mai 1, 2010 Kan hive ut fler i farta Tok ca. 250 bilder ! Så blir vanskelig å plukke ut eksakte, så tar bare noen tilfeldige! Skal som sagt gjøre meg flid i photoshop når jeg kommer til en maskin som har dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Mai 1, 2010 Share Skrevet Mai 1, 2010 Her er mine bilder.. Har de i større format om noen skulle ønske,men er ingen stjernefotograf..hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mai 1, 2010 Share Skrevet Mai 1, 2010 Nåværende eier (Geir Thomas) passer godt på denne ja.Vader interiør, samt diffbrems også på denne. Det er godt å høre! Har altid gått med et lite mareritt om at denne var blitt totalt ødelagt av eiere uten smak med potter, neon og spoilere i alle himmelrettninger, men det var tydeligvis helt uten grunn Vader interiøret har jeg selv handlet og montert, er det fortsatt strøkent? var nærmest 100% da jeg hadde den Diffbremsen har det vært mye kreativ og publikumsvenlig vinterkjøring med i Tromsø Hadde det ikke vært for sperren hadde jeg nok ikke handlet den tilbake i 2005, sperren var eneste lyspunkt på en ellers helt standard 320 med grått stoff interiør og en haug med parkeringsbulker. Ble meget bra tilslutt ser jeg hvertfall Er det fortsatt en 320 eller er motoren skiftet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mai 1, 2010 Share Skrevet Mai 1, 2010 Her kommer noen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjekk82 Skrevet Mai 1, 2010 Share Skrevet Mai 1, 2010 Flotte bilder. Og ett nydelig bilde av min Jørgen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mai 1, 2010 Share Skrevet Mai 1, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mai 1, 2010 Share Skrevet Mai 1, 2010 Flotte bilder. Og ett nydelig bilde av min Jørgen:) Flott å slott, er bare trykt på utløserknapp, redigert med automatisk redigering og beskjert en del av de.. Har ikke peiling på redigering enda, men det får bare være til så lenge Bare å si fra om du/dere vil ha ORG bildene på noen.. Har komprimert disse som jeg legger ut, men har alle i full size om noen skulle ønske dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Mai 1, 2010 Share Skrevet Mai 1, 2010 Fine bilder Jørgen! Fikk med noen av min også jo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Mai 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2010 Her er noen bilder jeg har tatt Orker ikke redigere flere idag.. Vinner av Peoples choise Peoples choise og Peneste orginale Morgan Autoslalomen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Driv3r Skrevet Mai 1, 2010 Share Skrevet Mai 1, 2010 gørre tank lokk . Får ta å fikse det til veka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mai 1, 2010 Share Skrevet Mai 1, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Coupe Skrevet Mai 1, 2010 Share Skrevet Mai 1, 2010 Ser det er en som bøyer seg under bilen der...Har han kjørt på ei kjegle eller? Masse fine bilder! Passer meg utmerket da jeg ikke fikk dratt dit idag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Mai 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2010 Han kjørte på en kjegle ja Tror den fucka litt med radiator vifta så han måtte stoppe bilen. Strevde med å få den ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mai 1, 2010 Share Skrevet Mai 1, 2010 Fine bilder Jørgen! Fikk med noen av min også jo takkåtakk. Jaa, må jo ta med noen av den også. Lyst på en slik selv egentlig.. Liker godt look`en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå