Gå til innhold

Bilder fra BMW CCN 1.Mai treff i Molde!

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 61
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ser det er en som bøyer seg under bilen der...Har han kjørt på ei kjegle eller?

Masse fine bilder! Passer meg utmerket da jeg ikke fikk dratt dit idag!

Ja er jeg som står der vedsidenav i vesten, jeg holdt på å få tullflira av karene der.

Var en bra stressa tilværelse der kompisen river og sliter og prøver å få løs kjeggla og føreren roper att han kunne berre rive vekk fronten om så var berre han fekk vekk kjeggla så dei kom seg derifra :lol: .

Så fekk dei løs og ga på igjen og begynte med piruetter før jeg kom meg på plass igjen opp på trappa der, følte meg ikke heelt høg i hatten med en 18 åring ta donuts med en E34 520 med sveisa diff 5 meter fra der jeg stod :x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja er jeg som står der vedsidenav i vesten, jeg holdt på å få tullflira av karene der.

Var en bra stressa tilværelse der kompisen river og sliter og prøver å få løs kjeggla og føreren roper att han kunne berre rive vekk fronten om så var berre han fekk vekk kjeggla så dei kom seg derifra :lol: .

Så fekk dei løs og ga på igjen og begynte med piruetter før jeg kom meg på plass igjen opp på trappa der, følte meg ikke heelt høg i hatten med en 18 åring ta donuts med en E34 520 med sveisa diff 5 meter fra der jeg stod :x

Hehe, såg ut som du skvatt litt når han plutselig ga gass igjen ja ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, såg ut som du skvatt litt når han plutselig ga gass igjen ja ;)

Skvatt ja, ja kjennte blodpumpa begynte å gå temmeli fortere da. Litt forbanna å litt skremt av greia:P.. Ja Endre tror ikke svart flagg hadde vært dumt med slike tilfeller som rett og slett ikke har kontroll. Kanskje noe å ta ibruk neste gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...