Ostnes Skrevet Mai 2, 2010 Share Skrevet Mai 2, 2010 Noen av bildene jeg tok.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjekk82 Skrevet Mai 2, 2010 Share Skrevet Mai 2, 2010 Ser det er en som bøyer seg under bilen der...Har han kjørt på ei kjegle eller?Masse fine bilder! Passer meg utmerket da jeg ikke fikk dratt dit idag! Ja er jeg som står der vedsidenav i vesten, jeg holdt på å få tullflira av karene der. Var en bra stressa tilværelse der kompisen river og sliter og prøver å få løs kjeggla og føreren roper att han kunne berre rive vekk fronten om så var berre han fekk vekk kjeggla så dei kom seg derifra . Så fekk dei løs og ga på igjen og begynte med piruetter før jeg kom meg på plass igjen opp på trappa der, følte meg ikke heelt høg i hatten med en 18 åring ta donuts med en E34 520 med sveisa diff 5 meter fra der jeg stod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Mai 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2010 Her er resten av mine bilder Del 1 av 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jomso Skrevet Mai 2, 2010 Share Skrevet Mai 2, 2010 Har 141 Bilder som er ready to go, men tviler jeg orker å legge ut alle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jomso Skrevet Mai 2, 2010 Share Skrevet Mai 2, 2010 Noen av mine bilder Kom desverre sent til treffet så jg fikk ikke tatt så mange bilder av autoslalom etc. men dette er noen av få bilder jeg fikk tatt så håper dere liker det! ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet Mai 2, 2010 Share Skrevet Mai 2, 2010 se her ja carbon rompa mi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostnes Skrevet Mai 2, 2010 Share Skrevet Mai 2, 2010 Ser det er en som bøyer seg under bilen der...Har han kjørt på ei kjegle eller?Masse fine bilder! Passer meg utmerket da jeg ikke fikk dratt dit idag! Ja er jeg som står der vedsidenav i vesten, jeg holdt på å få tullflira av karene der. Var en bra stressa tilværelse der kompisen river og sliter og prøver å få løs kjeggla og føreren roper att han kunne berre rive vekk fronten om så var berre han fekk vekk kjeggla så dei kom seg derifra . Så fekk dei løs og ga på igjen og begynte med piruetter før jeg kom meg på plass igjen opp på trappa der, følte meg ikke heelt høg i hatten med en 18 åring ta donuts med en E34 520 med sveisa diff 5 meter fra der jeg stod Hehe, såg ut som du skvatt litt når han plutselig ga gass igjen ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Mai 2, 2010 Share Skrevet Mai 2, 2010 I den situasjonen der skulle vi nesten hatt sortflagg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjekk82 Skrevet Mai 2, 2010 Share Skrevet Mai 2, 2010 Ser det er en som bøyer seg under bilen der...Har han kjørt på ei kjegle eller?Masse fine bilder! Passer meg utmerket da jeg ikke fikk dratt dit idag! Ja er jeg som står der vedsidenav i vesten, jeg holdt på å få tullflira av karene der. Var en bra stressa tilværelse der kompisen river og sliter og prøver å få løs kjeggla og føreren roper att han kunne berre rive vekk fronten om så var berre han fekk vekk kjeggla så dei kom seg derifra . Så fekk dei løs og ga på igjen og begynte med piruetter før jeg kom meg på plass igjen opp på trappa der, følte meg ikke heelt høg i hatten med en 18 åring ta donuts med en E34 520 med sveisa diff 5 meter fra der jeg stod Hehe, såg ut som du skvatt litt når han plutselig ga gass igjen ja Skvatt ja, ja kjennte blodpumpa begynte å gå temmeli fortere da. Litt forbanna å litt skremt av greia:P.. Ja Endre tror ikke svart flagg hadde vært dumt med slike tilfeller som rett og slett ikke har kontroll. Kanskje noe å ta ibruk neste gang? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Mai 2, 2010 Share Skrevet Mai 2, 2010 Her er noen som har tatt turen innom en rask photoshop. Konsentrerer meg om filmen i hovedsak, men kanskje det dukker opp flere bilder etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Mai 3, 2010 Share Skrevet Mai 3, 2010 noen til... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Mai 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2010 Del 2 av 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aslex Skrevet Mai 3, 2010 Share Skrevet Mai 3, 2010 Får stille sterkere til treffet på bud tenker jeg:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Mai 3, 2010 Share Skrevet Mai 3, 2010 Kan vel legge linken inn hit også.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
compact Skrevet Mai 3, 2010 Share Skrevet Mai 3, 2010 Kan vel legge linken inn hit også.... var MEGET pen den sorte e36 m3'n i starten av filmen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå