S.Arnesen Skrevet Mai 1, 2010 Skrevet Mai 1, 2010 Fant denne boksen i dashbordet når jeg monterte nytt interiør for noen uker tilbake. Den bare lå under oppbevaringsrommene med avklippet ledning. Står ikke noe som helst på den, men har mistanker om at det kanskje har vært en mikrofon til handsfree eller noe slikt. Hva tror folket? Noen som har sett en slik før og kan fortelle meg hva det er?
StigJ Skrevet Mai 1, 2010 Skrevet Mai 1, 2010 Så nesten ut som en DA converter til en Alpinespiller. Hvordan ser den ut ellers utenom ledningen som er klippet? Noen plugger?
S.Arnesen Skrevet Mai 1, 2010 Forfatter Skrevet Mai 1, 2010 Så nesten ut som en DA converter til en Alpinespiller. Hvordan ser den ut ellers utenom ledningen som er klippet? Noen plugger? Er ikke noen innganger eller lignende, Er kun en lukket boks
bmwkizn Skrevet Mai 1, 2010 Skrevet Mai 1, 2010 Er ikke en lysvarsler eller noe sånt da? Slik som lager lyd hvis har glemt å slå av lysene?
S.Arnesen Skrevet Mai 1, 2010 Forfatter Skrevet Mai 1, 2010 Er ikke en lysvarsler eller noe sånt da? Slik som lager lyd hvis har glemt å slå av lysene? Nei, varslings lyden er der om jeg ikke slår av lyset den... Åpnet den nå, og det er en mikrofin, ikke høytaler...
Sjøbuse Skrevet Mai 1, 2010 Skrevet Mai 1, 2010 kan det ha vært alarm i bilen som man blir oppringt om noe skjer og man kan komunisere med rasshøla som stjeler bilen? eller bare høre de?
S.Arnesen Skrevet Mai 1, 2010 Forfatter Skrevet Mai 1, 2010 kan det ha vært alarm i bilen som man blir oppringt om noe skjer og man kan komunisere med rasshøla som stjeler bilen? eller bare høre de? Er rart at det skulle bli fjernet da. Kan jo ha blitt fjernet før bilen kom til norge, men da ville de vel ha fjernet den lille boksen også, ikke abre kuttet ledningen...
Sjøbuse Skrevet Mai 1, 2010 Skrevet Mai 1, 2010 har vætr telefon i min. og ligger ledninger og tlf bokser overalt. ikke fjernet noe mer enn det som var synlig. skrapa under rattstammen min en gang. åpnet og sjekket og der lå noe som lignet en liten trådløs router med masse TLF kontakter i.
mspec Skrevet Mai 2, 2010 Skrevet Mai 2, 2010 kan det ha vært alarm i bilen som man blir oppringt om noe skjer og man kan komunisere med rasshøla som stjeler bilen? eller bare høre de? Er rart at det skulle bli fjernet da. Kan jo ha blitt fjernet før bilen kom til norge, men da ville de vel ha fjernet den lille boksen også, ikke abre kuttet ledningen... kanskje bilen er stjelt og "smuglet" til norge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå