aton Skrevet Mai 2, 2010 Skrevet Mai 2, 2010 Opplev Europas råeste ALPINE bil, 27 mai 2010 på Biltunet Voss Autoshop. Alle er hjertlig velkomne!
aton Skrevet Mai 2, 2010 Forfatter Skrevet Mai 2, 2010 Alpine bilstereo bilen kjem til vår butikk for å stille ut bilen og vise fram nye Alpine produkter. Masse gode tilbud til alle som kommer innom bilrekvisita butikken "Autoshop" på Voss.
dutten Skrevet Mai 2, 2010 Skrevet Mai 2, 2010 denne? http://mann.no.msn.com/bil-og-motor/gal ... 136&page=1
opeth84 Skrevet Mai 2, 2010 Skrevet Mai 2, 2010 denne? http://mann.no.msn.com/bil-og-motor/gal ... 136&page=1 fysj,det der var stygt.. blir svimmel av å se på jo o_O}
dutten Skrevet Mai 2, 2010 Skrevet Mai 2, 2010 var litt for ekstrem for min del og.. men husker jeg så den på ei messe en gang.. altfor mye dill dall så var ikke noe bra lyd i det heller
opeth84 Skrevet Mai 2, 2010 Skrevet Mai 2, 2010 var litt for ekstrem for min del og.. men husker jeg så den på ei messe en gang.. altfor mye dill dall så var ikke noe bra lyd i det heller Nei, jeg går heller for stilrent både for anlegg og bilmessig. Liker ikke så ekstreme ting som den Alpina'en der. Ble rett og slett for mye styr i den.
aton Skrevet Mai 2, 2010 Forfatter Skrevet Mai 2, 2010 Det er ikkje den bilen som nevnt lenger oppe her.... Mercedes av nyere årgang med stilreint bygd anlegg.... snop for mine øyne iallefall Gleder meg
E.H.D Skrevet Mai 2, 2010 Skrevet Mai 2, 2010 Hvis det er en Mercedes, så er det kanskje denne CLS'en, ser jo rimelig rått ut.
opeth84 Skrevet Mai 2, 2010 Skrevet Mai 2, 2010 Hvis det er en Mercedes, så er det kanskje denne CLS'en, ser jo rimelig rått ut. DETTE var noe annet! Men få vekk dama. Hun står i veien:P
Wacman Skrevet Mai 2, 2010 Skrevet Mai 2, 2010 ja,den mærrrscha var noen kvadratkilometer mer riktig enn den hondaen,ille når man blir bilsyk bare av å se på bilder
Lars89 Skrevet Mai 2, 2010 Skrevet Mai 2, 2010 Noe sier meg at det er snakk om denne. Kan vel ærlig talt ikke kalles bil lenger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå