Joakim H Skrevet Juli 1, 2010 Share Skrevet Juli 1, 2010 du må jo dele det hun sa da:P xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Juli 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2010 Hehe, var ikke så spennende, hun kunne bare ikke skjønne åssen jeg kunne lakkere bilen brun =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Juli 4, 2010 Share Skrevet Juli 4, 2010 Har du lagt ut bilen din på Stanceworks? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zmikkey Skrevet Juli 5, 2010 Share Skrevet Juli 5, 2010 Nydelig bil ponktum! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Juli 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2010 JonasD: Stanceworks: http://stanceworks.com/forums/showthread.php?t=7148 Exclusive Feature er rett rundt hjørnet også zmikkey: Takker for det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet August 2, 2010 Forfatter Share Skrevet August 2, 2010 Kom til å tenke på et kult sted å ta bilder av kjerra igår, så da dro jeg dit Bildene er tatt ved Flysamlingen på Gardermoen og flyet er en North American F-86D Sabre. Synes de ble litt kule faktisk, og jeg har amatør-redigert de litt også da. GO! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet August 2, 2010 Share Skrevet August 2, 2010 Perfekt som alltid Rå location for bilder egentlig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet August 2, 2010 Share Skrevet August 2, 2010 De to første var skikkelig tøffe!! Bra jobba. Flyet er epic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tech Skrevet August 2, 2010 Share Skrevet August 2, 2010 Sikle sikle.....!! Norges fineste E30? Bare å ta av seg hatten for denne bilen! Ser utrolig clean ut uten bakvingen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet August 2, 2010 Forfatter Share Skrevet August 2, 2010 Anders87: Takk for det, egentlig rart jeg ikke har tenkt på denne plassen før Torek: Takker, er de bildene jeg er mest fornøyd med også. På bilde 3 så ødelegger lyskasteren rettet mot flyet hele bildet, og på nr 4 så ble bilen litt liten i bildet liksom. Men jeg lærer M-TECH: Hjertelig takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet August 2, 2010 Share Skrevet August 2, 2010 Nåååååå, har du skilter å du ama.. Det vil jeg også ha. Men har dessverre prioritert ny familiebil istedenfor. Skikkelig tøffe bilder var det jo også. Og får noen felger. Er jo de eneste som kan sitte på en e30.. hehehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovangs00 Skrevet August 2, 2010 Share Skrevet August 2, 2010 Nydelig pen e30! Perfekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pelton Skrevet August 2, 2010 Share Skrevet August 2, 2010 Fantastisk E30! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
code13 Skrevet August 2, 2010 Share Skrevet August 2, 2010 Nydelig bil! Synd at det ikke finnes flere av de rundt om kring slik at vi andre slipper å sitte å sikle etter dem på internett. Alt er 100% ser det ut som, flotte bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet August 2, 2010 Share Skrevet August 2, 2010 Bilde nummer 1 og 2 var klart best, de andre hadde flere heller dårlige komposisjonsvalg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå