Kristian Skrevet August 5, 2010 Share Skrevet August 5, 2010 hehe, argaste. har aldri sagt at sugetrimming er billig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet August 5, 2010 Share Skrevet August 5, 2010 Nei, men når du kan få 270hk ut av en 2.7 liters M20-motor, uten ITB, så fikk ikke Pitstop mer enn (usikker på hva det var) 260hk ut av sin 3.2 liters M20-motor? Sier vel sitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet August 5, 2010 Share Skrevet August 5, 2010 Men en 260hk 3.2 er kanskje mer holdbar enn en 270hk 2.7? Sikkert mer kjørbar også, og mer kraft lavere på lavere turtall.. Uten at jeg vet noe som helst.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet August 5, 2010 Share Skrevet August 5, 2010 Men en 260hk 3.2 er kanskje mer holdbar enn en 270hk 2.7? Sikkert mer kjørbar også, og mer kraft lavere på lavere turtall.. Uten at jeg vet noe som helst.. 2.7 literen jeg skulle bygge hadde blitt holdbar, kun smidd innmat og heavy duty deler. Motoren endte opp på 120 000,- så det sier vel sitt. En 270 hester 2.7 liter ville fått betraktelig bedre gassrespons og ville virket som en mye sprekere motor enn 3.2 liter. Men skal ikke snakke for mye off-topic i tråden til FTE, end of discussion fra min side. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet August 5, 2010 Share Skrevet August 5, 2010 myye mer å hente i den 3.2'n med en annen kamm! var den som strupet effekten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alecken Skrevet August 5, 2010 Share Skrevet August 5, 2010 Men en 260hk 3.2 er kanskje mer holdbar enn en 270hk 2.7? Sikkert mer kjørbar også, og mer kraft lavere på lavere turtall.. Uten at jeg vet noe som helst.. 2.7 literen jeg skulle bygge hadde blitt holdbar, kun smidd innmat og heavy duty deler. Motoren endte opp på 120 000,- så det sier vel sitt. En 270 hester 2.7 liter ville fått betraktelig bedre gassrespons og ville virket som en mye sprekere motor enn 3.2 liter. Men skal ikke snakke for mye off-topic i tråden til FTE, end of discussion fra min side. Ja dette har jo du prøvd så du vet vel alt om dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet August 5, 2010 Share Skrevet August 5, 2010 Men en 260hk 3.2 er kanskje mer holdbar enn en 270hk 2.7? Sikkert mer kjørbar også, og mer kraft lavere på lavere turtall.. Uten at jeg vet noe som helst.. 2.7 literen jeg skulle bygge hadde blitt holdbar, kun smidd innmat og heavy duty deler. Motoren endte opp på 120 000,- så det sier vel sitt. En 270 hester 2.7 liter ville fått betraktelig bedre gassrespons og ville virket som en mye sprekere motor enn 3.2 liter. Men skal ikke snakke for mye off-topic i tråden til FTE, end of discussion fra min side. Ja dette har jo du prøvd så du vet vel alt om dette. Nei, men ifølge Arild Solberg skulle det bli sånn. Han mappet bilen til Pitstop, og han mener han gjorde mange feil på bilen. "Størst og dyrest er ikke alltids best" hadde han sagt. Motoren min skulle hvertfall bli sprekere enn Pitstop sin, som var 3.2 - det som var poenget. Og Dbilas dynamic innsuget var bortkastede penger ifølge han. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet August 5, 2010 Forfatter Share Skrevet August 5, 2010 Det blir iallefall ikke sugetrim på M20B25 jeg har nå, og skulle jeg byttet motor så hadde det blitt 3.0 til E36 M3 (S50B30 ?) Turbo er tingen sier jeg, lettvinn effekt i forhold til sugetrimming Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet August 5, 2010 Share Skrevet August 5, 2010 Høres ut som et vist valg, FTE. Begynner å bli svært mange med nydelige M-tech 2 biler som putter nedi S50 nå, nærmest blitt en trend! Skal bli morsomt å se hvor mange det er i starten av 2012, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet August 6, 2010 Share Skrevet August 6, 2010 Er ikke sikkert det er så mange fler, blir jo færre og færre av disse mtech2'ene. Og det er jo bra for oss som har kapret oss en. Bare en klarer å beholde nå så,... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet August 16, 2010 Forfatter Share Skrevet August 16, 2010 Etter litt (lang) ventetid, er det endelig klart for Stanceworks Exclusive Feature: http://www.stanceworks.com/?p=9270 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet August 16, 2010 Share Skrevet August 16, 2010 Gratulerer! Vel fortjent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet August 16, 2010 Share Skrevet August 16, 2010 Herlig!!! Gratulerer så utrolig mye! Helt klart vel fortjent ja, som R Andersen sier. Savner bilder av interiøret etter at du satte inn bakseter. Det ble mye bedre, synes jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet August 16, 2010 Share Skrevet August 16, 2010 Nyyyydelig!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flextron Skrevet August 16, 2010 Share Skrevet August 16, 2010 Grattis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå