Gå til innhold

FTE sin Marrakersh BMW 325i E30

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 333
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Men en 260hk 3.2 er kanskje mer holdbar enn en 270hk 2.7? :)

Sikkert mer kjørbar også, og mer kraft lavere på lavere turtall..

Uten at jeg vet noe som helst.. :lol:

2.7 literen jeg skulle bygge hadde blitt holdbar, kun smidd innmat og heavy duty deler. Motoren endte opp på 120 000,- så det sier vel sitt. En 270 hester 2.7 liter ville fått betraktelig bedre gassrespons og ville virket som en mye sprekere motor enn 3.2 liter. Men skal ikke snakke for mye off-topic i tråden til FTE, end of discussion fra min side.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2.7 literen jeg skulle bygge hadde blitt holdbar, kun smidd innmat og heavy duty deler. Motoren endte opp på 120 000,- så det sier vel sitt. En 270 hester 2.7 liter ville fått betraktelig bedre gassrespons og ville virket som en mye sprekere motor enn 3.2 liter. Men skal ikke snakke for mye off-topic i tråden til FTE, end of discussion fra min side.

Ja dette har jo du prøvd så du vet vel alt om dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja dette har jo du prøvd så du vet vel alt om dette.

Nei, men ifølge Arild Solberg skulle det bli sånn. Han mappet bilen til Pitstop, og han mener han gjorde mange feil på bilen. "Størst og dyrest er ikke alltids best" hadde han sagt. Motoren min skulle hvertfall bli sprekere enn Pitstop sin, som var 3.2 - det som var poenget. Og Dbilas dynamic innsuget var bortkastede penger ifølge han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir iallefall ikke sugetrim på M20B25 jeg har nå, og skulle jeg byttet motor så hadde det blitt 3.0 til E36 M3 (S50B30 ?) Turbo er tingen sier jeg, lettvinn effekt i forhold til sugetrimming :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...