Gå til innhold

FTE sin Marrakersh BMW 325i E30

Share

Anbefalte innlegg

Takker, takker ;)

Flere pics:

b35zic7nk12r4hfwpe8f.jpg

Sveiset på nye eksostuter, ble bare enkle 3".

gl6pz8a9bo1sn0t92kmn.jpg

Skrever litt :)

ynnz9uxpn1pzi91bbosm.jpg

Den må nok heves litt før jeg begynner å bruke den

koj2h8fggd8truwqb66o.jpg

BBS RS hadde vært knall det, liker de veldig godt, men synes faktisk Futura er like tøft. OK, hadde jeg kunnet VELGE blant de to (17") hadde jeg kanskje tatt RS, men er ikke akkurat misfornøyd med disse ;)

ZhilleN: Nå er lampene bak litt mørkere. Ble ikke aller værst, men ikke like kult som MHW altså. Må få tak i noen slike, for de er jo å få kjøpt over alt :lol:

Bilen er forresten lakkert på Bil og Karrosseri på Alnabru i Oslo.

Pitstop: Hater å måtte si det, men gule lamper er ikke kult i det hele tatt. Men det er nå bare min mening ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 333
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takker igjen, virkelig artig :) Jeg er jo fornøyd selv, jeg må jo si det. Mulig jeg prøver bakseter istedet for traktorplatene etterhvert, får se an. Er vel det eneste jeg vil endre på foreløpig..

Har bygd ferdig i bagasjerommet også, 90% ferdig iallefall. Ta et bilde imorra.

Bestemt meg for å kjøre en skikkelig treff-helg neste helg. Hvis været er bra så blir det BMWCCN på Rudskogen lørdag og Gatebil Våler på søndag ;)

Bilen skal inn på EU kontroll på tirsdag, så vi får se om jeg får skilter iløpet av uken :applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser meget bra ut dette her FTE.. Har ikke lyst til å lage ett bagasjerom til meg å vel? Ser bra ut det du har fått til der. :) (Måtte sjekke innom prosjekttråden din vettu)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy faen, den er så clean og NICE!

Helt enig med sladjan, desidert peneste og "cleaneste" E30'n på forumet, fytti katta og rått det ble!

Synes enderøra var helt knall, samma med baklytene, passa utrolig bra! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker og bukker! Prøver å få noen bra bilder av bagasjerommet, men får ikke til synes jeg. Er trangt og mørkt liksom, blir så jalla kvalitet på bildene. Skinnet er egentlig svart og rimelig blankt, men på bildene så synes jo ALLE fingermerkene mine ;) Dere får heller se irl en gang, ser bedre ut da..

0ami9yuur9jwznmlm15k.jpg

2f2nofk987tmfqyoxgq1.jpg

1rr9b6wuxchyjv2iz0g0.jpg

53q9p7zmrjzgyc6065dg.jpg

mAZE: Kan være behjelpelig med tegninger/mål, men du får bygge det selv! :rompe::evillol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...