largund Skrevet Mai 2, 2010 Skrevet Mai 2, 2010 Har orig. trådløs tlf i senterkonsoll men mangler håndsettet og vil derfor fjerne holderen for å erstatte med koppholder. Det ser ikke ut til å være noe plugg i holderen. Ledninga går ned under hele senterkonsollen og kan ikke se noen plugg der. Har noen erfaring med å fjerne denne og kan fortelle meg noe om å ta løs pluggen. Evnt om jeg bare kan klippe ledningene?
StigJ Skrevet Mai 2, 2010 Skrevet Mai 2, 2010 Hvis du napper opp mansjetten til giren ser du to skruer som holder panelet. Sku den av og følg ledningen. Garantert at den er koplet inn bak hanskerommet. Har du kjøpt deg koppholdere? Jeg har liggende med myntholder.
largund Skrevet Mai 2, 2010 Forfatter Skrevet Mai 2, 2010 har akk. bestilt fra GS men har en liten mistanke om at jeg kun bestilte myntholderen og ikke koppholderen. Hva skal du ha for kopp/myntholderen? Og er det i sort? Så avbestiller jeg fra GS.
StigJ Skrevet Mai 2, 2010 Skrevet Mai 2, 2010 Er sort ja. Må bestilles begge deler. Totalt 445,- for settet ser det ut til. Har blitt litt billiegere enn da jeg kjøpte dem ser jeg. Tror det kom på godt over 500 i sin tid fra Schmiedmann. 300 pluss frakt? Det er jo lette deler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå