Carlos Skrevet Mai 2, 2010 Share Skrevet Mai 2, 2010 BMW 320 E21 fra 1977 som jeg kjøpte i mars 2010 Har vært utsatt for noen små ulykker. Blant annet er fronten trykkt inn på ventsre side fram, derav skeiv støtfanger, krølla skjerm, knust lykt, blinklykt, og grill.. pluss en del småfeil her og der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carlos Skrevet Mai 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2010 prøvd med film på ene lykta skifter knust hovedlykt, fjærnlys fra en E34. svarte lykter ble mere min stil. droppa filmen på lyktene. siste bilde av bilen før den ble satt inn i "verkstedet" 30.04.10 og hva som skulle skje den helga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mai 2, 2010 Share Skrevet Mai 2, 2010 Der har du en grom BMW ja. Har selv hatt to E21,er og jeg liker de bilene der knall godt Hva er planene videre her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carlos Skrevet Mai 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2010 Det er artig biler ja. Bilen står til tørking akkurat nå. Tok en del bilder i helga, som kommer snart Det neste som står på lista er senk, nye blinklys foran og noen felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mai 2, 2010 Share Skrevet Mai 2, 2010 Det er artig biler ja. Bilen står til tørking akkurat nå. Tok en del bilder i helga, som kommer snart Det neste som står på lista er senk, nye blinklys foran og noen felger [/quote Tørking? Så bilen er nylakkert eller? Solgte nettop en BBS frontspoiler til E21 som jeg hadde liggende. den har du skulla hatt på den der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carlos Skrevet Mai 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2010 bilen ble lakkert klokka 19, søndag hadde planer om bbs fronten. men så ble det til at vi mekka på en hjemmelaga leppe istede. men blir det for rart med den, går det jo alltids å bytte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Mai 3, 2010 Share Skrevet Mai 3, 2010 Lakkert i samme farge? Senk og felger her blir nok absolutt ikke feil =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carlos Skrevet Mai 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2010 Lakkert i samme farge? Senk og felger her blir nok absolutt ikke feil =) Nei, planen var å lakkere den blank svart. men så ble det lilla perlemor i stede. Men det er vel ikke så uvanlig at planer endrer seg underveis. Bilder kommer. skal til verkstedet å se på bilen idag, også skal vi prøve å polere opp litt krom. Felger blir sendt idag, om ting går etter planen. Men senkesettet jeg skal ha, kommer ikke på lager før om 10 dager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carlos Skrevet Mai 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2010 Skal ta med digitalkameraet på verkstedet idag. mobiler skulle aldri ha kommet med kamera! Alt du ser på bilder her ble gjort nå i helga, av meg og en kompis. Uerfaren på lakkeringsfaget vel og merke! Ble veldig spontat dette. og alt skjer i korntørkeren på en gård. så ikke forvent en showbil Syregrunning Fyller Søndag er det pån igjen med pussing. vi hadde ikke maskiner å pusse med Så er litt stiv i kroppen enda Kompisen lakkerer. aldri lakkert bil før. Og han greide det uten sig noen steder Perlemor-effekten vil nok komme i sola, og med et bedre kamera Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Mai 3, 2010 Share Skrevet Mai 3, 2010 Virker lovende dette da:D Blir sikkert seende enda bedre ut når du får tatt av maskeringen og ting blir montert selvfølgelig. Gratulerer =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mai 3, 2010 Share Skrevet Mai 3, 2010 Få bilen ut i dagslys å ta flere bilder Ser spennende ut det her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mai 3, 2010 Share Skrevet Mai 3, 2010 Kan bli gromt dette her. Liker fargen Felgplaner har du da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Mai 3, 2010 Share Skrevet Mai 3, 2010 Bra å se ennå et E21-prosjekt her inne Skulle vel hatt noe sånt på denne kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carlos Skrevet Mai 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2010 Vi blandet 10% ekstra herder i lakken. så idag var den monteringsklar. Dette er tettlakk, så det skal ikke være nødvendig å bruke klarlakk over. men den ble for matt for min smak. Så det vil nok komme klarlakk på den etterhvert. Felger er på vei. 16" Borbet A 7,5" fram og 9" bak. De felgene på bildet hadde vært topp. men lerlingelønna mi er nok ikke enig der. Glemte jo såklart å ta med digitalkameraet. så flere mobilbilder, juhuu..! Men det var ikke så mye sol heller, så effekten i lakken kom ikke frem =/ Har tenkt på å ta ut eksosen på begge sider. også har jeg pæreholdere klar, til å montere parklys i alle fire lykter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mai 3, 2010 Share Skrevet Mai 3, 2010 Ser lovende ut det der. men ser den skriker litt etter klarlakk ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå