Carlos Skrevet Mai 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet Mai 23, 2010 Share Skrevet Mai 23, 2010 Etter min smak kunne du valgt en farge fra BMW sortimentet, men det ble kult med borbet felgene Er litt sånn tidsmaskin den bilen din, men det er kanskje ikke så rart iom at det er en veteranbil! Kunne tenkt meg en sånn en selv jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carlos Skrevet August 4, 2010 Forfatter Share Skrevet August 4, 2010 Her er det blitt bråstopp i prosjektet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet August 4, 2010 Share Skrevet August 4, 2010 hva har skjedd på det siste der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carlos Skrevet August 4, 2010 Forfatter Share Skrevet August 4, 2010 hva har skjedd på det siste der? Hva tenker du på? Leppa har hatt for mye kontakt med bakken, så den skal i søppla. Skeiv framfanger var det forrige eier som ordna. Han krasjet bilen i vinter, så hele fronten er skeiv =/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå