316 Skrevet Mai 13, 2010 Share Skrevet Mai 13, 2010 Jeg er ikke en 18-åring som skal ha førstegangsbil, men selger plikter å gi riktige opplysninger ved salg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GisleJ Skrevet Mai 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2010 Hvilken info er gal? Info fra min side er basert på opplysninger fra en som driver eget BMW-verksted i Haugesund og som har vært bilens mekaniker siden den var ny. Han også snakket med bilens første eier (som hadde den i et halvt år) og BMW-importøren i Norge. Bilen er i følge dem en jubileumsutgave som er originalt senket (1,5 cm) fra fabrikken. M-tech-pakken ble ettermontert av forhandler i Haugesund da bilen var ny. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mai 16, 2010 Share Skrevet Mai 16, 2010 Jeg skal ikke påstå noe, eller ødelegge denne salgstråden - for bilen er jo uansett jubileumsutgave eller ikke nydelig! Men jeg kan ikke finne noen annen informasjon om "(320i/206 EB)" enn dette: Introduction to identification code old/new In the case of older powerplants of the type M10, M20, M21, M40, M70, S14 and S38 the powerplant identification code did not conform with the series identification code. For organisational reasons, the entire powerplant range has now been revised and a part of these powerplants have been assigned new identification codes. An overview related to the various engine types is provided on the following pages in order to provide you with a comparison of the changed identification codes. As before, depending on the engine type, the identification code can be found in the area reserved by the factory for engine data. (See Fig. – Arrow indicates area for engine data) The part number of the powerplant is also punched on the engine data field. Og det tilsier ikke at dette er en jubileumsmodell. I og med at M-tech er ettermontert er det heller ingen orginal m-tech bil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GisleJ Skrevet Juni 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2010 Har satt ned prisen til kr 90 000. Bilen står fortsatt i Oslo for visning:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GisleJ Skrevet Juni 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2010 Prisen er satt ned ytterligere pga en liten bulk som er oppdaget bak bakre støtfanger på venstre side. Ny pris er 75 000 kr. Har et bud på 50 000 stående kr, så dersom noen er interessert er det bare å ta kontakt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GisleJ Skrevet Juni 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2010 Bilen er nå solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå