NA Skrevet Juni 8, 2012 Skrevet Juni 8, 2012 Alle som har BMW og er medlem er velkommen inn på treffet med bil Er du ikke medlem gå gjerne inn i forkant av treffet for å registrere deg, enklere blir det ikke: http://bmwccn.no/register Det er gratis og delta på treffet og for de som ønsker å kun være "publikum kommer du selvfølgelig inn for å se på bilene. Det blir litt konkurranse utover bilutstillingen med masse fine premier Velkommen til BMWCCN Hed/Opp treff alle sammen!
Zun Skrevet Juni 8, 2012 Skrevet Juni 8, 2012 Jeg kommer, muligens noe forsinket pga jobb. Har betalt bmw ccn medlemsskap, men ikke fått noe bevis. Ikke har jeg skriver heller
Clausfox Skrevet Juni 8, 2012 Skrevet Juni 8, 2012 Jeg kommer, muligens noe forsinket pga jobb. Har betalt bmw ccn medlemsskap, men ikke fått noe bevis. Ikke har jeg skriver heller Bra jeg ikke er alene! men jeg tok bilde av utløpsdato av medlemsskapet mitt ifra BMW CCN siden!
jonr- Skrevet Juni 9, 2012 Skrevet Juni 9, 2012 Blir sikkert et bra treff. Se om jeg rekker å komme unna jobben litt senere idag.
NA Skrevet Juni 9, 2012 Skrevet Juni 9, 2012 Ja, bare å ta turen Er også kjempevær idag i forhold til tidligere Vikingskip-treff Oppholdsvær og nesten ikke vind i skrivende stund.
NA Skrevet Juni 9, 2012 Skrevet Juni 9, 2012 Nå er treffet over Takk til alle som møtte opp og takk til alle sponsorer for flotte premieartikler!
magnusble Skrevet Oktober 4, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2012 Lørdag 6.oktoberFelleskjøring til Høsttreff ved Frognerseteren Vi i Hedmark og Oppland vil ønske alle som vil være med på felleskjøring inn til BMW CCN ØST sitt høsttreff ved Frognerseteren velkommen! Skal du på treffet er det bare å slenge seg på toget! Hadde vært gøy å fått en lang rekke med BMW'er inn mot treffplassen. Har du noen spørsmål så skriv på veggen og skriv gjerne hvor du kjører i fra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå