Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 443
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Må være medlem ja, og er selvfølgelig mulighet for å melde seg inn på treffet.

Edit:

Medlem for å komme inn med bil ja, de som vil komme for å se er velkommen medlem eller ei :wink:

Skrevet

Tipper det Kenneth, men sier ikke noe sikkert. Sikkert noen som kan bekrefte det, samt om det koster penger (slik som utstilling på hovedtreffene)? Kan kjøre sammen oppover vi Kenneth :D

Skrevet

Ok, får vel melde meg inn da. Men nettsiden har vært nede noen mnd nå, virker litt useriøst ;p Hvem her inne driver med innmelding?

Skrevet

Ang. nettsidene er det noe hovedstyret i klubben har med og gjøre, og har sett div. diskusjoner her inne som ikke er noe poeng i å starte her også :D

Bare skjønt det som så at det var mange baller i luften ang. nedetiden på klubbsidene.

Send meg mailadresse på PM så skal du få tilsendt skjema :D

Skrevet
får vel kansje prøve å ordne en gjeng fra eidskogen kansje ? :) får vel ta en tur vis bmwn er klar!

Je er med :D

Du og bror din får få igang bila :)

Skrevet
Skal du ikke på Valle Hovin først da, Tore? Kan melde deg inn der? :)

Naej.. Er ikke ferdig i Stavanger før litt ut i mai, dessverre. Må hjem og gjøre klar bil og felger først, serruuuu :)

Skrevet
NA: Hvis jeg tar med cash, kan jeg melde meg inn når jeg møter opp på dette treffet? :)

Det er desverre ikke mulig. Vi har jo selvfølgelig innmeldingsskjemaer der, men selve fakturaen får du av hovedstyre. Også betaler du da.

Om du da fyller ut innmeldingsskjema på treffet får du jo da selvfølgelig delta på det :D

Skrevet

Så flott! Da er jo alt gull og grønne skoger! :D

Gleder meg så vanvittig til treffsesongen kjører igang!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...