Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Kan sikkert gjøre et forsøk også, men jeg tar ikke bilder om regnet faller ned ;)

Ikke meldt regn før 16-tia så satser på at det blir opphold!

Blir det noen dråper så får folk komme under teltet vårt og kjøpe seg ei varm pølse :) men krysser fingra får bra vær og oppmøte :wink:

• Svar 443
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Hvis noen vil ta litt bilder av min også, så gjerne det :) Har ikke noe særlig ordentlig bilder av slik den er nå :)

Det skal jeg ordne Spruddel :D Har med speilreflekskamera! Så vi kan prøve og ta noen Rolling shoots på vei opp! :)

Skrevet

Dutten, du kan gjerne få ta noen av min du og, vet du har meget gode egenskaper :D Forresten, hvis du har de uredigerte bildene fra forrige shooten, har du lyst til å ta med de på en cd eller minnibrikke? :)

Jacobsen, gjerne det ;) Hadde vært tøft! Ser ut som jeg ikke rekker å montere skvettlapper før treffet fordi dagen idag går med til bilen til Kny som er stjålet. Muligens jeg rekker det imorgen da. Tror det kan bli litt tøft med skvettlapper :)

Skrevet

Jobber til ca. 15:00 denne dagen. Men er det noe vits i å komme dit etter det? Eller er alt pakket sammen da?

Kunne gjerne tenkt meg å sett på noen biler, samt tatt noen bilder...

Skrevet

Tusen takk Dutten :)

Vil tro du kan komme rett etter 15, er nok en del borte derfra da, men er nok en del kule biler i området og sikkert en del igjen :) Har planer om å være der lenger enn det jeg egentlig :)

Skrevet

Skulle det være noe premiering osv her? Litt kjipt i såfall, mtp på at alle bilene kommer til å være møkkete osv :P!

Skrevet

Blir premiering ja. Stemmesedler vil bli utdelt ved innkjøring til de i bilene.

Bilen trenger vel nødvendigvis ikke være møkkete da det er selvvask 150meter bortenfor :wink:

Skrevet

Nå har jeg faktisk betalt kontigenten med paypal, så da får jeg vel dukke opp uansett vær.

Transaction Accepted Please Keep these References Handy.

Transaction ID:

Amount: NOK

Her står det jo ikke noe transaksjons ID i det hele tatt... Det var jo "smart".

Skal jeg anta at det ikke gikk da eller? Fikk ingen feilmelding i hvertfall.

Skrevet

Litt mer info om treff.

treffet startet klokken 12.00

vil bli salg av pølser samt brus inne der.

klokken 14.00 - 14.30 vil det bli premieutdeling

etter dette vil det bli litt fotografering av bilene som har vunnet.

så tenkte jeg vi alle kunne ta en felles kjøretur i hamar får de som ikke er lei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...