carlhaakon Skrevet Juni 9, 2011 Skrevet Juni 9, 2011 Kan sikkert gjøre et forsøk også, men jeg tar ikke bilder om regnet faller ned Ikke meldt regn før 16-tia så satser på at det blir opphold! Blir det noen dråper så får folk komme under teltet vårt og kjøpe seg ei varm pølse men krysser fingra får bra vær og oppmøte
spruddel Skrevet Juni 9, 2011 Skrevet Juni 9, 2011 Hvis noen vil ta litt bilder av min også, så gjerne det Har ikke noe særlig ordentlig bilder av slik den er nå
jacobsen91 Skrevet Juni 9, 2011 Skrevet Juni 9, 2011 Hvis noen vil ta litt bilder av min også, så gjerne det Har ikke noe særlig ordentlig bilder av slik den er nå Det skal jeg ordne Spruddel Har med speilreflekskamera! Så vi kan prøve og ta noen Rolling shoots på vei opp!
dutten Skrevet Juni 9, 2011 Skrevet Juni 9, 2011 ser ut til at jeg kommer selv om bilen ser ut som en dass.. men tar med kameraet så bilder kan det fort bli noen av
spruddel Skrevet Juni 9, 2011 Skrevet Juni 9, 2011 Dutten, du kan gjerne få ta noen av min du og, vet du har meget gode egenskaper Forresten, hvis du har de uredigerte bildene fra forrige shooten, har du lyst til å ta med de på en cd eller minnibrikke? Jacobsen, gjerne det Hadde vært tøft! Ser ut som jeg ikke rekker å montere skvettlapper før treffet fordi dagen idag går med til bilen til Kny som er stjålet. Muligens jeg rekker det imorgen da. Tror det kan bli litt tøft med skvettlapper
dutten Skrevet Juni 9, 2011 Skrevet Juni 9, 2011 har de enda ja spruddel se om jeg får de ut på en cd jeg
apex_s2k Skrevet Juni 9, 2011 Skrevet Juni 9, 2011 Jobber til ca. 15:00 denne dagen. Men er det noe vits i å komme dit etter det? Eller er alt pakket sammen da? Kunne gjerne tenkt meg å sett på noen biler, samt tatt noen bilder...
spruddel Skrevet Juni 9, 2011 Skrevet Juni 9, 2011 Tusen takk Dutten Vil tro du kan komme rett etter 15, er nok en del borte derfra da, men er nok en del kule biler i området og sikkert en del igjen Har planer om å være der lenger enn det jeg egentlig
316 Skrevet Juni 9, 2011 Skrevet Juni 9, 2011 Skulle det være noe premiering osv her? Litt kjipt i såfall, mtp på at alle bilene kommer til å være møkkete osv !
316 Skrevet Juni 9, 2011 Skrevet Juni 9, 2011 Ha ha, jeg gidder nok i allefall ikke å vaske noe voldsomt.
NA Skrevet Juni 9, 2011 Skrevet Juni 9, 2011 Blir premiering ja. Stemmesedler vil bli utdelt ved innkjøring til de i bilene. Bilen trenger vel nødvendigvis ikke være møkkete da det er selvvask 150meter bortenfor
316 Skrevet Juni 9, 2011 Skrevet Juni 9, 2011 Nå har jeg faktisk betalt kontigenten med paypal, så da får jeg vel dukke opp uansett vær. Transaction Accepted Please Keep these References Handy. Transaction ID: Amount: NOK Her står det jo ikke noe transaksjons ID i det hele tatt... Det var jo "smart". Skal jeg anta at det ikke gikk da eller? Fikk ingen feilmelding i hvertfall.
NA Skrevet Juni 9, 2011 Skrevet Juni 9, 2011 Sjekk om du får en slags utskrift da vel, for der stod det jo ikke mye til info
carlhaakon Skrevet Juni 9, 2011 Skrevet Juni 9, 2011 Litt mer info om treff. treffet startet klokken 12.00 vil bli salg av pølser samt brus inne der. klokken 14.00 - 14.30 vil det bli premieutdeling etter dette vil det bli litt fotografering av bilene som har vunnet. så tenkte jeg vi alle kunne ta en felles kjøretur i hamar får de som ikke er lei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå