Jordfræsar Skrevet Juni 10, 2011 Skrevet Juni 10, 2011 Gjelder det ikke bare for de som vil stille ut bilen? Gratis for ikke medlemmer å komme inn og se på bilene?
NA Skrevet Juni 10, 2011 Skrevet Juni 10, 2011 Som sagt tidligere: Å kjøre inn der med bil krever medlemsskap i BMWCCN. Går du inn på plassen som publikum er det selvfølgelig gratis samme hva du kjører evnt. ikke kjører Vi arrangerer jo et utstillingstreff for de som er medlemmer, hadde vi hatt bare åpne treff ville jo hele konseptet med en klubb og fordelene ved dette være bortkastet. Så ja jordfræsar, du tar poenget
Morstan Skrevet Juni 10, 2011 Skrevet Juni 10, 2011 Om jeg ble medlem i dag, mulig å stille ut i morgen eller kjøre inn da? Eller må jeg vente de mange månedene jeg har hørt det tar før man får noe kort og sånn?
NA Skrevet Juni 10, 2011 Skrevet Juni 10, 2011 Bare ta med en utskrift som bekrefter at du har betalt så er det selvfølgelig godt nok.
AndersH Skrevet Juni 10, 2011 Skrevet Juni 10, 2011 Jeg har akkurat kjøpt medlemskap, men har ikke skriver : o Er det mulig at jeg kan vise dere e-posten i morgen?
joachim sørlie Skrevet Juni 10, 2011 Skrevet Juni 10, 2011 kos dere alle som skal ditt i morra forventer og få se noen bilder kos dere masse og kjør pent, politiet i hamar er litt sånn som såå..
carlhaakon Skrevet Juni 11, 2011 Skrevet Juni 11, 2011 Jeg har akkurat kjøpt medlemskap, men har ikke skriver : oEr det mulig at jeg kan vise dere e-posten i morgen? skal se hva vi klarer og få til
carlhaakon Skrevet Juni 11, 2011 Skrevet Juni 11, 2011 Regner ikke på gjøvik, så vi får satse på at det er samme over Mjøsa også
AndersH Skrevet Juni 11, 2011 Skrevet Juni 11, 2011 Satser på det! Eller så ser bilen min myyye finere ut i regnet altså
NA Skrevet Juni 11, 2011 Skrevet Juni 11, 2011 Er opphold nå og vi håper det holder seg sånn. Regna i hele natt så da har det regna fra seg
NA Skrevet Juni 11, 2011 Skrevet Juni 11, 2011 Jeg har akkurat kjøpt medlemskap, men har ikke skriver : oEr det mulig at jeg kan vise dere e-posten i morgen? Det går fint det sålenge det vises til at medlemsskap er i orden Velkommen på treff
316 Skrevet Juni 11, 2011 Skrevet Juni 11, 2011 Er opphold i Elverum enn så lenge. Blir bra dette! Sees kl 12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå