PM.Hagadøkken Skrevet Mai 5, 2010 Skrevet Mai 5, 2010 Hei! Noen som har noen tips til småting man kan gjøre med e46 for å få de finere? Kan begynne med at jeg synes det gjør seg at man tar ut parklyspærene, slik at man får parklys i blinklysene istedenfor:-) legger ved bilde! bare å fortsette med småtips!
Hawkon88 Skrevet Mai 5, 2010 Skrevet Mai 5, 2010 Jeg syns faktisk det er pent med chromeline på en svart bil. Da også med chrome på dørlistene.. Men det er forbeholdt svart bil for å få kontrast og framheve linjene. Ellers er jeg enig med jolle, men legger til sota ruter helt fram. Noen fine endestusser også å anbefale. Hva med å søke på e46 på google bilder, se hvilke biler du liker best og sammenligne med din egen i forhold til hva du liker og ikke? Hva som er pent av mods på en bil er ganske subjektivt. Ellers liker jeg bedre angeleyes enn parklysene i blinlysene..
PM.Hagadøkken Skrevet Mai 5, 2010 Forfatter Skrevet Mai 5, 2010 enig på visse punkter.. Men ang. parklys i blinklysene så er det fordi det skiller seg kanskje litt ut i forhold til alle de med angeleyes..
Hawkon88 Skrevet Mai 5, 2010 Skrevet Mai 5, 2010 Da blir spørsmålet ditt hvordan du kan skille deg ut, ikke hva som er pent. Det er ikke mange e46 langs veiene som har angeleyes, sett i forhold til hvor mange som er solgt. Uansett blir det et spørsmål som smak. Dessuten syns mamma det er spesielt med angeleyes, men den parklys i blinklyskomboen på bildet tenker de fleste kun "huh", det var litt uvanlig. Her er hva jeg mener med angeleyes.. https://www.led-profi.eu/bilder/produkt ... /366_1.jpg Uansett, så er meningen min at så lenge du ikke har svart eller hvit bil, vil det ikke være pent med et konstant orange lys i fronten..
Ostnes Skrevet Mai 5, 2010 Skrevet Mai 5, 2010 Gidder du virkelig å kjøre rundt med check-controllen som sier at du har 2 defekte pærer foran?..
Sjøbuse Skrevet Mai 5, 2010 Skrevet Mai 5, 2010 jeg ville satt i parklysa igjen jeg. da er du på god vei til å få bilen finere
BMW 2002 Fredrik Skrevet Mai 5, 2010 Skrevet Mai 5, 2010 På din bil tror jeg bortfall av øyelokk samt å bytte bort de svarte nyrene med noen i chrome hadde gjort seg. Vet mange like svarte nyrer, men jeg syntes det blir for tamt og for lite kontrast, hele fronten går på en måte i ett. For ikke å glemme de originale parklysene eller evt. angeleyes.
Lars89 Skrevet Mai 5, 2010 Skrevet Mai 5, 2010 Først og fremst senk. Bør alltid komme først. M3-flipp på bagasjen (200kr ferdig lakka på Ebay) Karbon emblmer (smaksak) Noen rundere speil (org E46 M3 er best) Mtech 2 front Sportsseter Ostnes: jeg gidder... Har CCFL AE installert, men gikk lei.
Marius2002 Skrevet Mai 5, 2010 Skrevet Mai 5, 2010 Felger og senk på e46. Eller er det ikke enkelt nok? (Angående parklys synes jeg det er finest med angeleyes eller vanlig, var på min (vel merke e36) koblet i blinklysene, det første jeg gjorde var å koble om til vanlig igjen, kjøpte meg angeleyes en liten stund senere)
PM.Hagadøkken Skrevet Mai 5, 2010 Forfatter Skrevet Mai 5, 2010 Ostnes; Ja, jeg gidder det. Ser ikke helt at det er det problemet. "m3 flip" er på, sammen med senk og hvite blinklysglass foran og bak. Carbonemblemer har jeg også. Forøvrig har jeg fått tilbud på toning, og jeg vil ikke ha det mørkere enn 35%gjennomsyn, likt hele veien. Sitter m5 felger på den nå, men har kikka litt på de mange eikede felgene til gs med gull i midten, synes de er fete. Og når det gjelder parklys, så kunne jeg også ha tenkt meg å ha de originale, men er ute etter noen helt hvite pærer, og det synes jeg er vanskelig å finne. Kan noen forresten fortelle meg forskjellen på en som er shadowline, og ikke?
Lars89 Skrevet Mai 5, 2010 Skrevet Mai 5, 2010 Shadowline=mørke lister rundt vinduer osv. Der du har krom(?) i dag
PM.Hagadøkken Skrevet Mai 5, 2010 Forfatter Skrevet Mai 5, 2010 Shadowline=mørke lister rundt vinduer osv. Der du har krom(?) i dag Ahaa! Nei, jeg har mørke : Har også kommet antydninger til rust på bakluka, men jeg var så "heldig" at jeg ble rygget på i går, så hjulbuen bak fikk seg en trøkk, så den skal på oppretning og lakkering neste uke, så da blir bakluka og bakrutesenkeren lakkert samtidig:)
Lars89 Skrevet Mai 5, 2010 Skrevet Mai 5, 2010 Skal ikke slå til med en CSL-luke hvis du alikevel skal lakke? Den ruster ikke heller (glassfiber/karbon)
PM.Hagadøkken Skrevet Mai 5, 2010 Forfatter Skrevet Mai 5, 2010 EDIT; Har nå sett at jeg kommer til å kjøpe meg ei ny csl bakluke og bruke den istedenfor å lakkere den jeg har:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå