318iAT Skrevet Mai 5, 2010 Share Skrevet Mai 5, 2010 BMW E28 1986 mod. med M30B28 selges gått ca 2300mil Nylig EU godkjent Nye framskjermer Ny frontrute Nye fjærer 40/40 senking Nylakkert fra vindu og ned, selvgjort i garasje så kvaliteten er litt "grov" men grei nok til mitt bruk Nesten alle foringer i understell er byttet, Powerflex i travers bak og caster foran Travers bak sandblåst og lakket Bensintank sandblåst og lakket Bærearmer bak pusset og lakket Innerskjermer nedslipt og lagt på ny tektyl Bilstein Sprint rundt om Short shift fra Z3 Vinterdekk : piggfri kjøpt i januar gått ca 2 mnd. på COMPOMOTIV felger 7.5 x 15 Sommerdekk : gått vel en sesong på Remotec 9 x 17 med 225/45 dekk Kalippere og skiver foran fra M535 Stabstag F/B fra M535 Eksosanlegg fra M535 Tårnstag bak originalt. Åpent konfilter Antrazit farget interiør med framseter fra Opel Calibra på E28 understell Fargete ruter Solluke El. speil Bilen er fin å kjøre, ingen ulyder, litt tikking fra ventiler MINUS : Begge kanalene er litt dårlig i forkant men er pusset og tettet men ville byttet ved en senere anledning Venstre rammevange trenger en liten sveisejobb Vamapp. blåser bare varmt, har ikke sjekket hvorfor enda, viften blåser bare på trinn 1 og 3 Ikke montert støtfangere F/B men har deler nok til å få satt sammen bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iv3rs3n Skrevet Mai 6, 2010 Share Skrevet Mai 6, 2010 Du får slenge ut en prisantydning da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
318iAT Skrevet Mai 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2010 Tror jeg setter den til 15000 jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Mai 11, 2010 Share Skrevet Mai 11, 2010 feit! vurderer en tur over fjellet nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
318iAT Skrevet Mai 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2010 Det er bare å komme, skal vises til 2 stk. i dag meeeeeen du vet aldri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg