mAZE Skrevet Mai 6, 2010 Skrevet Mai 6, 2010 Som da topic sier, så har FTE og jeg funnet ut at vi skal prøve å få tatt noen bilder av bilene våres neste helg. Og det hadde vært stas om fler med e30 mtech2 hadde stillt opp. Jo fler jo bedre. Da jeg er litt glad i å kjøre, tenkte jeg det var greit å ha det på Jessheim(ett eller annet sted hvor det går ann å ta bra bilder). Datoen er satt til 15.mai. Vi får håpe på fint vær. Klokkeslett er enda ikke bestemt, men det kan vi komme tilbake til nærmere den aktuelle datoen. Vi trenger en som er dyktig til å ta bilder som kan være med å knipse litt for oss. Photoshot e30 mtech2 Når:15.mai 2010 Kl:Uvisst enda Hvor:Jessheim Fotograf:Uvisst enda
Martin-D Skrevet Mai 6, 2010 Skrevet Mai 6, 2010 Har ikke Mtech2, men har da en pen E30! Skulle gjerne vært med men har visning av bil 19 mai, og inntil det så er den avskiltingsbegjæret
FTE Skrevet Mai 7, 2010 Skrevet Mai 7, 2010 Jepp, hvis noen har en fin M-tech2 i området (Jessheim ligger på østlandet, Akershus for de som ikke vet det), og vil være med så er det bare å melde seg med Hadde vært artig med 4-5stk M-tech2ere ved siden av hverandre! Edit: Og som mAZE sier, vi trenger en dyktig fotograf også
JonasD Skrevet Mai 7, 2010 Skrevet Mai 7, 2010 Edit: Og som mAZE sier, vi trenger en dyktig fotograf også viewtopic.php?f=6&t=116867
mAZE Skrevet Mai 7, 2010 Forfatter Skrevet Mai 7, 2010 Ja har Marius Aasheim mulighet, så er det vel ingen tvil. Han er meget dyktig. Får sende han en PM. Og vi tar en photoshot med kun e30 mtech2 denne gangen..
photowerkz Skrevet Mai 7, 2010 Skrevet Mai 7, 2010 Veldig hyggelig at dere vil at jeg skal gjøre dette, setter stor pris på det! Men på grunn av en tragedie innen absolutt nærmeste familie så har jeg ingen mulihet til å love at jeg kan møte opp på noe som helst i uviss tid fremover. Vil forøverig ikke ha noen videre diskusjon rundt det, da ikke alle i familen er informert enda. Skulle jeg ha mulighet denne dagen så kommer jeg innom, men noe mer enn det kan jeg desverre ikke love.
mAZE Skrevet Mai 7, 2010 Forfatter Skrevet Mai 7, 2010 Ok, synd å høre. vi får bare vente og se da. fint om du evt kan gi beskjed dagen før om du kommer photowerkz Så da må vi evt få oss noen andre, noen som vet om noen som kan ta bilder for oss?
photowerkz Skrevet Mai 7, 2010 Skrevet Mai 7, 2010 Ok, synd å høre. vi får bare vente og se da. fint om du evt kan gi beskjed dagen før om du kommer photowerkz Takk, og se PM. Baser dere på en annen fotograf, så får det heller bli en overraskelse om jeg skulle komme.
leif harald Skrevet Mai 8, 2010 Skrevet Mai 8, 2010 Hadde lett hevet meg i bilen og kjørt over til dere får å vært med på dette om bilen var lakka og marius aasheim kom Får ta det igjen på et bmwccn eller gatebil treff en gang
dutten Skrevet Mai 8, 2010 Skrevet Mai 8, 2010 jeg er ikke spesielt flink men har fått en del skryt av en kompis som jobber med foto så kan høre med han om og få låne en blits så er jeg med har kamera og stativ samt litt erfaring.. men dog null(!!) mulighet for redigering så det blir isåfall kun rå bilder..
mAZE Skrevet Mai 8, 2010 Forfatter Skrevet Mai 8, 2010 Kan jo være noen andre som kan redigere for oss evt. Kan jo hende Marius har mulighet til det om han vil og du synes det er greit dutten.
FTE Skrevet Mai 9, 2010 Skrevet Mai 9, 2010 Høres bra ut dutten. Blir spennende å se hva utfallet blir, er mye artigere å se bilder tatt med et rått kamera (og en som kan det) Men flere biler hadde vært gøy, så sleng dere på dere som har M-tech2.
dutten Skrevet Mai 9, 2010 Skrevet Mai 9, 2010 har ikke verdens beste kamera men kan høre med en kompis av meg som driver med foto om han har et og låne meg har selv bare et nikon D40 men som kompisen min sier.. det er ikke så ille kamera mtp prisen
photowerkz Skrevet Mai 10, 2010 Skrevet Mai 10, 2010 Er nesten så ego'et mitt blir litt for stort når jeg leser denne tråden Hyggelig at dere liker fotograferingen min! Redigere andre sitt arbeid har jeg rett og slett ikke tid til. Har fortsatt noen bilder igjen fra powerdrift treffet, er vel kanskje ett eller to til fra bmw vårmønstringen jeg burde redigert ferdig, driver nå med bilder fra vårmønstringen til NSK, og til helga så er det banekjøring med NSK hvis jeg husker rett, og etter der er det gatebil osv osv osv... Har rett å slett ikke tid til noe annet enn mitt eget. Siden jeg tror alle i familien er informert nå så kan jeg si, for de som er nyskjerrige og for de som kanskje tror jeg bare har en dårlig unskyldning for ikke å binde meg til dette, så er grunnen: min mor ble diagnosert med kreft som har spredd seg i kroppen og har i følge sykehuset alt fra noen månder til max 2år igjen å leve. Derfor kan jeg ikke binde meg til noe som er avhengig av min tilstedeværelse, for behovene til familien kommer helt i førsterekke nå. Regner med det er noe alle kan forstå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå