Gå til innhold

BMWCCN TREFF RUDSKOGEN 22-23 MAI.

Anbefalte innlegg

• Svar 152
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

nå må du slutte å sutre da.

Så vidt jeg har skjønt så er det ikke innlagt vann der hvor krana er. Bare tank av noe slag.

Du får vaske vogna før du kjører inn.

Jada, det er grusvei siste biten, men sånn er det for alle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikkje verre enn å tappe på 10 store colaflasker med vann. Så har du vann til å vaske bilen på utstillingsplassen, med svamp, og spyle av såpa ! ;)

Hadde tenkt ein tur på treffet eg også, men det blir ikkje alikevel :-( Neste år !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå må du slutte å sutre da.

Så vidt jeg har skjønt så er det ikke innlagt vann der hvor krana er. Bare tank av noe slag.

Du får vaske vogna før du kjører inn.

Jada, det er grusvei siste biten, men sånn er det for alle

Nei du skjønner er skikkelig sutrePer idag;) Visste ikke at det ikke var innlagt vann.. Har altid vær noe opplegg for det når det er gatebil... men men.. Men hadde vært hyggelig om du hadde kostet litt før jeg kjørte på grusveien:=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BMWCCN har aldri lagt vekt på om du har rein eller skitten bil når det gjelder utstillingen, nettopp fordi folk skal kunne ha muligheten til å stille ut bilen sin og motta pokal, uten at de trenger å ofre kjøring på banen. De ser på helheten, og pirker heller på rustbobler, hvordan styling eventuelt passer, bulker osv..

Sånn har det alltid vært, men vet ikke hvordan det er nå, da jeg ikke har giddi å lest reglene, og fra ifjor så er det mer satsing på utstillingsbiten, og kanskje de har strammet inn, ikke vet jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

såpass ja... så dem som skal stille ut skal stille ut med skittne biler... Bra planlagt!

Nå pleier det vel å være 4-5 biler som står til ustilling også da, så er ikke akkuratt noe stor satsing på akkuratt det.

Syns egentlig det er rart at folk drar på bmwcc på rudskogen for å stille ut bilen. Det er jo det man har vårmønstringen og slikt til :)

Nå som de driver å bygger og står i ved innkjøringen så er bilen full av støv og grus før du kommer helt frem til depotet allikevel, så er ikke vits å prøve å unngå det... :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du har plass imorgen S.Arnesen. Tar med meg hjelm jeg ;-).

Høres bra ut :) Nå er det nok mange andre som er mye morsommere å sitte på med da :oops: Sjøbuse har funnet frem hjelmen også, så dere får sloss om plassen :wink: hehe

Når jeg tenker etter så burde jeg egentlig ha kjørt med full bil, slik at jeg har noe å skylde på når det komemr til dårlige rundetider :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres bra ut :) Nå er det nok mange andre som er mye morsommere å sitte på med da :oops: Sjøbuse har funnet frem hjelmen også, så dere får sloss om plassen :wink: hehe

Tar med meg pepper spray mot slike bjørner jeg, ha ha :-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol:

Fælt å stå opp så tidlig på en lørdag da :? hehe

Tror ikke det blir noe kjøring på meg tidlig på morgenen. Får la de kjørekåte og erfarne få kjørt ifra seg litt før jeg kjører utpå å bremser ned tempoet :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar med meg pepper spray mot slike bjørner jeg, ha ha :-).

jeg skal ta med meg en desert eagle sak jeg. Så skal vi se hva som er best av den og peppersausen din :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skal ta med meg en desert eagle sak jeg. Så skal vi se hva som er best av den og peppersausen din :P

Har skutt meg selv i beinet med en sånn desser ørn før, og det var ikke fult så ille som den pepperspray dusjen som kvinnfolka gir ifra seg hele tiden :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har skutt meg selv i beinet med en sånn desser ørn før, og det var ikke fult så ille som den pepperspray dusjen som kvinnfolka gir ifra seg hele tiden :lol:

jeg har 2 ørner med stål kuler :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...