Gå til innhold

BMWCCN TREFF RUDSKOGEN 22-23 MAI.

Anbefalte innlegg

og når eieren og noen andre spør pent om man kan være så vennlig å ikke legge ut bilder av bilen som kræsjet, så trenger man ikke å være rasshøl å legge ut bildene likevel.

om man ikke vil bli tatt bilde av så får man vel la være og kjøre på et offentlig sted da. hva er forskjellen om det er noen som har tatt bilder av det enn om noen har sett det i real life a?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 152
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Folk "gosser" seg over andres elendighet altfor mye om dagen. Legger ut bilder og info før motoren er kald nesten.

Kjempe synd med den fine bilen, men for all del best at fører og ev pass er like hele. :D

Er ikke dette endel av "gamet" ?? Å kjøre ut er jo en naturlig del av det å ralle rundt på banen. Jeg kan ikke helt forstå at verken bilder av skiltnummer eller skader skal kunne offentliggjøres? Den som er med på leken, får smake steken. Ikke sant?

At det var en M3 som taka, betyr på ingen måte at jeg gosser meg - for det gjør jeg ikke. At han ikke vil ha skiltnummeet på bilder, virker nesten mer som at eiger kan ha noe ugler i mosen eller skitne tanker med tanke på forsikringsoppgjør. Og det er vel ulovlig, ikke sant?

OK, dette var ikke for å kverulere. Jeg er glad bare fører og evnt. passasjer i bilen kom uskadet fra det. Hvis en skal gasse rundt på banen, så må en være mann nok når en havner i sandfella også. Hvis dette tilfeldigvis skulle være en ny M3 (eller en annen dyr bil for den del), så visste nok eigeren på forhånd risikoen for at slikt kan skje - og heller stå på utstilling i Pit'en, hvis en er redd for at ting skal skje.

Men det er nå bare min mening da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eieren har ikke sagt noe om at skiltene skal sensureres. Var ikke jeg som tok dem av engang..

Din bil? Uff, kjedelig...

Som jeg sa, dette er desverre en del av det å kjøre på bane. Surt er det uansett. Får satse på at det lar seg reparere innen rimelighetens grenser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

leit at man blir svartflagget straks man får litt hjulspinn på CCN-treffene..:(

jeg har lært for lenge siden at BMW CCN er en useriøs piss klubb. Jeg nermer meg ikke treffene de arrangerer i hele tatt. gir ikke en krone til den klubben

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er banemannskapet som er dominerende og de har satt standarden for hva som går som drifting som fører til svartflagg. Tidligere har det vært altfor strengt, men denne helgen var det har greit å spinne ut av svingene osv, og ganske mange som sladdet rundt langsvingen og på depotsletta uten noe som helst tegn til svartflagg. Treffene til BMWCCN har fått rykte at all hjulslipp fører til svartflagg osv, men det er feil. Man blir svartflagget hvis man sladder og er til hinder for andre eller drifter rundt med blårøyk osv. Dessuten ble det jo arrangert et heat med alternativt sporvalg på lørdag hvor folk fikk lekt seg masse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang sladding var det mye friere i år enn i fjord. Husker de var helt ville sist.

I dag kjørte jeg bredt flere ganger fra slakteren og over s`n mot depot svingen, ingen som flagget for det.

Selv ikke de gangene den stakkars bilen min orket over depot sletta mot disse svenskene i tårnet ble det flagget... Bare så det er sakt gikk dette kun på våt bane :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

leit at man blir svartflagget straks man får litt hjulspinn på CCN-treffene..:(

jeg har lært for lenge siden at BMW CCN er en useriøs piss klubb. Jeg nermer meg ikke treffene de arrangerer i hele tatt. gir ikke en krone til den klubben

Er veldig strengt ja, men useriøse er de ikke. Å unngå hele klubben som pesten bare fordi du ikke får kjøre like tulling som på gatebil er vel det som er useriøst og barnslig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det at skilt kanskje ikke bør publiseres har ikke alltid med forsikringsoppgjør i etterkant og gjøre.

Iogmed at treffene "følger Vegtrafikkloven" kan det jo i teorien oppstå andre uønskede affærer.

Selv om det er sjelden biler taker på CCN treff, har det skjedd før og det vil skje igjen - sannsynligvis. Når man kjører på grensen, er det kort vei til sandfella. Sånn er denne "leken" her ;)

Det viktigste er at menneskene som er involvert, kommer fra det uten skader.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...