JanMorten82 Skrevet Mai 11, 2010 Share Skrevet Mai 11, 2010 Hei hei har ryddet litt i bilen og funnet frem en god del gammelt bilpleie produkter. disse varene har ligget i bilen i vinter og vært utsatt for frost. har planer om en skikkelig vår-rengjøring til helgen, kan jeg fortsatt bruke produktene?? og få like bra resultat som da jeg kjøpte varene Takker for evt svar Bilde av produktene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mai 11, 2010 Share Skrevet Mai 11, 2010 Bilpleieprodukter må passes på slik at de ikke fryser. Du KAN sikkert bruke de, men resultatet blir nok langt fra optimalt desverre. Hvis du satser på å prøve de, så sørg for å rist produktene godt før bruk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Mai 11, 2010 Share Skrevet Mai 11, 2010 tja...har hatt noe voks i garasjen om vinteren, den skiller seg iallefall.. Hjelper å riste den, men om det har noe å si på resultatene vet jeg ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mai 12, 2010 Share Skrevet Mai 12, 2010 Tror ikke dette har noe og si på kvaliteten i produktet, er vel som superbeetle sier, kjemikaliene skiller seg bare, og må sikkert ristes godt før bruk, slik at dem blandes sammen, og blir til en fin saus, og ikke til gjørmete, seig guffe Kan også skje at produktet kan tørke ut, hvis det ikke har blitt lokket inne i en beholder skikkelig nok, og tørker ut, men regner med produktene dine er like fine som den var Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DannyRS Skrevet Mai 12, 2010 Share Skrevet Mai 12, 2010 Jeg har en meguiars gold class leather et eller annet, mener den var flytende tidligere, men nå må jeg spa/presse den ut av flaska som om den var laget av fromarsj ja, dette er double ice utgaven Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Mai 12, 2010 Share Skrevet Mai 12, 2010 Kast alt sammen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mai 12, 2010 Share Skrevet Mai 12, 2010 Problemet er at hvis det fryser, å står lenge. Så kan det korne seg, noe som riper opp lakken din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mai 12, 2010 Share Skrevet Mai 12, 2010 Jeg fant en flaske meguiars i garasjen som jeg ristet godt og prøvde på jetta'n min. Merket ikke no forskjell fra tidligere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JanMorten82 Skrevet Mai 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2010 ok, takker for svar Ser meguiars produktene er tørket ved toppen når jeg åpner lokket, så de blir nok kastet. Resten ser brukanes ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JanMorten82 Skrevet Mai 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2010 Problemet er at hvis det fryser, å står lenge. Så kan det korne seg, noe som riper opp lakken din har da scratch remover i samlingen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå