Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 160
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

ville bare vise hva stuk gjør jeg, altså dekk/senk-kombinasjonen..men allikevel var den tøff, fin hvitt/sort tema og greiur. :)

jeg er råner så da passer det at den bilen er rånete :) men sideskjørt og andre felger hadde gjort seg, samt dioder-lamper bak.

Skrevet
Se her, du ser forskjellen?

01436840-photo-bmw-serie-3-e46-318i.jpg

d0081d8524556680.jpg

Joda jeg ser forskjellen! Jeg synes den øverste er en veldig fin og orginal E46, skulle vært hvite blinkere men ellers så var den mye finere enn den M3en under som noen har styla i stykker! Jeg er av den typen som liker bilene orginale, selvfølgelig ikke kjedelig orginale men hele og fine!

Ingen tvil om at du er råner og siden du snakker så mye om senk så lurer jeg på hvordan din bil ser ut?

Skrevet
Det eneste jeg forlanger bilder av etter dette treffet er Just Turbo og den grisefete bilen hans.

haha :lol:

Enig.. blir spennende å se verdens beste og mest perfekte bil.. virker ofte som alle andre bare har no dritt, og det han stiller med er fasiten... utifra måten han formulerer seg på hvertfall...

får ikke møtt selv pga familieshit men dere som drar dit får knipse no bilder av oppmøtt bilpark!

Skrevet
Da drar jeg straks avgårde! :)

Finnes i den lyseblå E30'en!

:D

Det står 27. juli i det første innlegget.. men går ut fra at det er i dag? ;-)

Skrevet
Det eneste jeg forlanger bilder av etter dette treffet er Just Turbo og den grisefete bilen hans.

eeeehhmmm, javel?!?! Noe jeg ikke har fått med meg her? :shock: hvor har jeg sagt noe sånt liksom? :roll: er utrolig underholdende å lese ting som jeg liksom skal ha sagt og gjort av dere.. takk for god underholdning :applause::lol:

Fredrik 90 leder på den konkurransen med 316 på en god andreplass, flere som skal slenge seg på? :^o:lol:

Har sagt at mange biler på det forumet her er fine jeg, så hvorfor jeg syns alle andres biler er noe dritt som du sier, det må du nesten forklare lit nærmere.. #-o

99,999% av originale biler, det er kjipt ja, det står jeg selvsagt fast på, men det må ikke nødvendigvis være veldig mye stance for at det skal se helt greit ut, noe senk og finere felger enn originalt holder som regel i alle tilfeller. uansett bil.

Nok om det.. ta bilder og film da, dere som er så heldige å ha ferdige biler! :(

Skrevet

LOL du fikk med sharknosen min også jo :D

Skulle helst hatt den som noe midt imellom hva den er nå,og destroyy sin. - men muligheter til å komme over fartsdumper er kjekt. :P

Heftig bøllestuk da :D

Den hvite polo'en med supermann-felger i "lodden" svart lakk var heftig.

E30'n med 3,2l var også skikkelig lekker.

Men mye færre biler enn jeg trodde..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...