Torek Skrevet Juni 29, 2010 Skrevet Juni 29, 2010 hva DERE vil bryr da vel ikke.. festlig at noen av dere trur dere har noe å si i den sammenheng Dere har jo ikke kromfangere på bilene deres engang, hvordan kan dere tru at jeg da skal gidde å bruke tid på å vise fram biler med masse krom og klassiske linjer, hadde dere hatt noe tøft så skulle jeg gjort det, men dere kjører henholdsvis e30, ny mini og audi a6?! biler som ikke vekker noe som helst interesse for entusiaster av retro-biler med gammeldags stuk.. Tror jeg har noe å si i sammenheng med hva da?? Ang. E30 så var den blå og den brune de to bilene som dro til seg mest skuelystne, og hvis du tror stance handler om klassiske biler så har du misforstått, lille klovn. Hverken min E30, 316 sin Mini eller A6'n var på treffet, så du hadde du møtt opp hadde ikke det vært et problem. Edit: Fjerna et par setninger.
Fredrik 90 Skrevet Juni 29, 2010 Skrevet Juni 29, 2010 hva DERE vil bryr da vel ikke.. festlig at noen av dere trur dere har noe å si i den sammenheng Dere har jo ikke kromfangere på bilene deres engang, hvordan kan dere tru at jeg da skal gidde å bruke tid på å vise fram biler med masse krom og klassiske linjer, hadde dere hatt noe tøft så skulle jeg gjort det, men dere kjører henholdsvis e30, ny mini og audi a6?! biler som ikke vekker noe som helst interesse for entusiaster av retro-biler med gammeldags stuk.. Ja hvilken sammenheng da? Skjønner ikke helt hvor du vil! Forøvrig så kan du kutte ut bortforklaringene dine, jeg vil se et bilde av bilen din jeg! Rare greier det at du nekter å vise hva du kjører rundt i, husker det fra en anna tråd også der du nekta å legge ut biler av "vidunderet" ditt! Kom igjen nå! Ingen dårlige unnskyldninger nå! På en annen side så kan jo en av gunnene være at du kanskje kjører en sånn kjip orginalbil uten senk du også, kjeften blei bare litt for stor her på formet kanskje Når det gjelder de andre gullkornet ditt ang E30, Nyere Mini og min A6 så er jeg enig at A6en ikke har fått noen klassisk status ennå i og med at bilen er fra 2006 Minien kommer til å bli en soleklar klassiker og E30 ER en klassiker synes jeg! Men her har du bilder av mine to orginale biler! Nå har du sett mine to biler så nå vil jeg se din! Her er det bakkeklaring så det holder og ikke mye senk eller stance som du kaller det
eiriksmil Skrevet Juni 29, 2010 Skrevet Juni 29, 2010 Dere har jo ikke kromfangere på bilene deres engang, hvordan kan dere tru at jeg da skal gidde å bruke tid på å vise fram biler med masse krom og klassiske linjer, hadde dere hatt noe tøft så skulle jeg gjort det, men dere kjører henholdsvis e30, ny mini og audi a6?! biler som ikke vekker noe som helst interesse for entusiaster av retro-biler med gammeldags stuk.. Blir altfor dumt det du lirer av deg nå... Det er en dårlig god unnskyldning for at du er pingle og bailer når dagen faktisk kommer. Du skulle ta med så mange stanca Mercer fra Telemarksområdet, du skulle ha stance på din bil, "vi" skulle organisere show (ha.. ha.. ha..), men hvor var du? Blir feil å late som om du er noe du ikke er vettu, du er og blir en taper. Kanskje på tide å holde kjeft snart... Som Tore antydet, stance handler ikke om kromlister (eller dieselmotorer med fire slangeklemmer på slangene for å øke turbotrykket for den saks skyld). Noe av det diggeste (for min del iallfall) på søndag var at alle som gikk rundt på parkeringsplassen og stekte i sola var åpne for flere bilmerker og typer enn én (dvs, de var ikke ignorante som enkelte andre) Hyggelig å hilse på deg forresten Tore
Wacman Skrevet Juni 29, 2010 Skrevet Juni 29, 2010 Jeg syns også det er kult at det er sånne gatherings,man deler jo tross alt en bilinteresse,så får man så ha lov til å ha sitt merke som man selv vil. Alltid gøy å se litt av hvert. Audi lager også ålreite biler,jeg likte den gamle herja kadetten også jeg,og den lettere rustne folkevogn"bussen". Bil er gøy.
Torek Skrevet Juni 29, 2010 Skrevet Juni 29, 2010 Hyggelig å hilse på deg forresten Tore Takk det samme, Eirik Alltid moro å møte folk fra forum! Skal komme med bil neste sesong jeg, hehe.
Sturlis Skrevet Juni 29, 2010 Skrevet Juni 29, 2010 Møtte du ikke opp Just Turbo? Haha! Jeg må le Selvfølgelig møtte han ikke opp, han har vel ikke noe å vise fram! Ene dagen er han så gira og hele pakka men når alvorets time kommer så "Nei ett av lamma stakk av skjønner du" DEN må du lengre ut på landet med Vet du hva JT?! Jeg tror du bare har en dritbil jeg, for hver gang noen spør etter biler av "vidunderet" ditt så bare bortforklarer du eller unnlater å svare! Det er masse bilder av folks senkede biler her i tråden og av alle merker så her er det ingen unndskyldning! Nå VIL jeg se et bilde av den senka bilen din!! hva DERE vil bryr da vel ikke.. festlig at noen av dere trur dere har noe å si i den sammenheng Dere har jo ikke kromfangere på bilene deres engang, hvordan kan dere tru at jeg da skal gidde å bruke tid på å vise fram biler med masse krom og klassiske linjer, hadde dere hatt noe tøft så skulle jeg gjort det, men dere kjører henholdsvis e30, ny mini og audi a6?! biler som ikke vekker noe som helst interesse for entusiaster av retro-biler med gammeldags stuk.. TAPER! Kult å sitte å juge om hva slags bil man har, du burde gå å skamme deg... Wtf? "Flocka" felger? Nå har jeg sett det og
Torek Skrevet Juni 29, 2010 Skrevet Juni 29, 2010 Wtf? "Flocka" felger? Nå har jeg sett det og Spesielt, ja Folk flest vasker og polerer, og så har vi de som støvsuger. Han hadde gjort det samme med sidespeila. Legg også merke til at dekksiden er cleana for bokstaver, tall og merker
fish Skrevet Juni 30, 2010 Skrevet Juni 30, 2010 Faen... Er rimelig sugen på nye felger nå... Passer på Touring disse da???
Gunnar Skrevet Juni 30, 2010 Skrevet Juni 30, 2010 Jeg syns også det er kult at det er sånne gatherings,man deler jo tross alt en bilinteresse,så får man så ha lov til å ha sitt merke som man selv vil.Alltid gøy å se litt av hvert. Audi lager også ålreite biler,jeg likte den gamle herja kadetten også jeg,og den lettere rustne folkevogn"bussen". Bil er gøy. Helt enig der! Kjekt med treff der man også ser "noe annet". På BMW-treffene blir det som regel alltid det samme. Kan hoppe over to år med CCN-treff og komme tilbake uten å ha gått glipp av stort - det er som regel de samme bilene som dukker opp igjen da og, så som publikum er det mer spennende med treff som det på Liertoppen.
///Naitsirk Skrevet Juni 30, 2010 Skrevet Juni 30, 2010 Et lam eller en lama? Tror jeg skal skylde på at lamaen til naboen har slitt seg neste gang jeg ikke tør å stille opp En kollega driver faktisk en lama-farm og di stikker av støtt og stadig så det er slettes ikke uvanlig
ullsokken Skrevet Juni 30, 2010 Skrevet Juni 30, 2010 Faen... Er rimelig sugen på nye felger nå... Passer på Touring disse da??? Du er nok ikke den eneste. Hadde det ikke vært for at jeg MÅ ha nye dempere og fjører denne sommeren hadde skattepengene jeg fikk igjen gått til GS-Magic dekk/felg pakke, ble villt forelsket da jeg så de i Bud
Sturlis Skrevet Juni 30, 2010 Skrevet Juni 30, 2010 Wtf? "Flocka" felger? Nå har jeg sett det og Spesielt, ja Folk flest vasker og polerer, og så har vi de som støvsuger. Han hadde gjort det samme med sidespeila. Legg også merke til at dekksiden er cleana for bokstaver, tall og merker Meget spesielt La merke til det med talla nå når du sa det ja Åssen bil var dette her? Har du noen flere bilder av den?
anders87 Skrevet Juni 30, 2010 Skrevet Juni 30, 2010 Er en 5er Golf.. Noen fler bilder av den med forskjellige finish på de felga han har flocket nå.
Torek Skrevet Juni 30, 2010 Skrevet Juni 30, 2010 En Golf MK5. http://www.aftenposten.no/forbruker/bil ... 698759.ece
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå