Frode D Skrevet Mai 12, 2010 Share Skrevet Mai 12, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hagestande Skrevet Mai 12, 2010 Share Skrevet Mai 12, 2010 Jeg blir SVETT!! <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mai 12, 2010 Share Skrevet Mai 12, 2010 Personlig synes jeg det var alt for små hjul i de svære hjulhusene. Men den var litt tøffere enn bilen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Mai 12, 2010 Share Skrevet Mai 12, 2010 for SMÅ hjul? det er ikke mulig å ha for små hjul, men for lite senk er da problemet! den er så og si perfekt! Eneste er at jeg ville ikke ha lakkert luka i bilens farge, helst bytta farge på hele bilen, den er litt for kjedelig, selv om den er grei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mai 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2010 Lakkert bakluka, bort med klistremerkene og de oransje refleksene så er den perfekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Mai 12, 2010 Share Skrevet Mai 12, 2010 Helrått! Jeg har SÅ lyst på E92! Specs på felger og dekk her eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Mai 12, 2010 Share Skrevet Mai 12, 2010 Med mindre jeg husker feil så var det 10x19 foran og 10,5x19 bak. Det råeste er at 19"ere ser små ut på en 3er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Mai 12, 2010 Share Skrevet Mai 12, 2010 RÅ lekker! :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Mai 12, 2010 Share Skrevet Mai 12, 2010 Tja, det eneste som er gromt på denne er felgene, selv om jeg ikke liker så mye dekkstrekk og at felgene stikker så langt utenfor skjermene. Lurer på hvor kjørbar bilen egentlig er. Synes det er veldig mange andre e92'er på e90post som er mye finere enn denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
singh.e91 Skrevet Mai 12, 2010 Share Skrevet Mai 12, 2010 fortsatt ikke breiere enn bakfelgen min:P mn døds feet e92 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alecken Skrevet Mai 12, 2010 Share Skrevet Mai 12, 2010 Var for mye japsestuk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Mai 12, 2010 Share Skrevet Mai 12, 2010 perfekt, sett bort ifra at bakluka ikke har samme farge som resten av bilen og den harry lista som går bak, langs kanalen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mai 12, 2010 Share Skrevet Mai 12, 2010 Syke satan noe så gromt!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet Mai 12, 2010 Share Skrevet Mai 12, 2010 lyyyyst påååå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Mai 12, 2010 Share Skrevet Mai 12, 2010 Sjukt rå bil. Som E.H.D. sier så er denne sikkert ikke den fineste, men den skiller seg ut det er jeg ganske sikker på. Borti USA er det sikkert så mange av disse bilene at folk gjør ting og tang for å skille seg ut litt. Sånn kan vi gjøre med sånne e90 om 10år i norge. Da kommer prisen på disse til å være noe akseptabelt for oss også hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå