Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det var da godt!

Er det noen som kan hjelpe meg å finne igjen linken til Bmw sin offesielle service melding om denne pakningen man kan kjøpe og legge rundt?

• Svar 91
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Mekonomen sa at de ville ta den på garantien, om det var Diversity antenne som var gåen :applause:

Men, er det noen som kan hjelpe meg å finne igjen linken til Bmw sin offisielle service melding om denne pakningen man kan kjøpe og legge rundt? Og evt link til hvor man kan bestille denne?

Skrevet

Da fant jeg den. SI B66 06 08

Distance Systems, Cruise Control, Remote Control

October 2008

Technical Service

MODEL

E61 (5 Series Sports Wagon) produced up to 1/2008

SITUATION

The remote key fob may be inoperable, and/or the customer may notice poor radio reception.

CAUSE

The diversity antennae located under the rear (tailgate) spoiler may have been water-damaged due to the spoiler and the

antennae trim not fitting properly.

CORRECTION

Install foam spacers at specified locations on the underside of the rear spoiler.

Noen som vet hvor man kan få kjøpt disse pakningene?

51 62 7 227 117 Foam spacer 200X25X10mm 1

51 62 7 227 118 Foam spacer 42X25X8mm 2

51 62 7 227 119 Foam spacer 20X25X8mm

Skrevet

Ehhhh, spurte Bavaria Arendal, de hadde aldri hørt om dette en gang...

• 2 weeks later...
Skrevet

Da viste det seg at problemet var at Diversity antenne ikke mottar strøm. Noen som vet hvilken side av kabelgjennomføringene strømleder til Diversity går? Evt. tips til andre feilsøkinger jeg kan gjøre selv?

Skrevet

I følg emine notater gå hengsel helt til venstre, på venstre side bla. til FM antenna. Er dette da også samme som forsyner Diversity antenna med strøm??

Skrevet

Jeg sjekket alle ledningene på begge sider som går til bakluke, samt rigget på alle kontaktpunker. Fant ingen tegn på brudd eller andre feil, men nå virker fjernslåsing fra nøkkel igjen...

Skrevet

Noen som vet hvilken farge strømledning som går til diversity antenna har?

Skrevet

Er det ingen som har et koblingsskjema?

Bmw skulle ha 1times arbeid for dette!? (dette er ikke akkurat servicen jeg forventer ved kjøp av en premiumbil...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...