sladjan Skrevet Mai 12, 2010 Forfatter Skrevet Mai 12, 2010 Har desverre ikke mer info enn dette kan spør han når han stikker innom en gang, han eier bare en stor del av firmae og er ikke daglig sjef på en måte. Har som sagt aldri sett den, står vell lagra en eller anna plass i bergen den. Tror boble miljøet i bergen er mye større enn hva jeg tror. hehe Han er innom jobben bare av og til, og da med forskjelli bil hver gang men bobla har jeg ikke sett før. Tror det var snakk om ekte porshe motor, han har jo penger til å levere det vekk og få det tilpasset osv. han gjør ikke sånt selv. Tviler han vasker bil selv en gang, kjører masse sjuke biler, mers 190 evo2, lancia integrale, ferarri til rundt 2.5mil husker ikke hva den heter, mers SUV diesel til bruksbil med 400hk og 1000nm, audi a8 osv osv. husker ikke alle Alle er ihvertfall gått under 50.000, veldig nøye på det virka det som. Han leter også etter en rød e30 m3 evo 2 eller noe med under 50.000 på telleren så samlinga vokser og vokser
sladjan Skrevet Mai 13, 2010 Forfatter Skrevet Mai 13, 2010 Noen som har tatt noe bilder i dag? Ble de pokal på deg superbeetle? Syns din var en av de peneste. Også fikk du 3stemmer fra meg dama og brodern hehe
Wazu Skrevet Mai 13, 2010 Skrevet Mai 13, 2010 Jeg var der, tok litt bilder. Legger de sikkert ut i bergenstråden litt senere i kveld. Mye fine biler der, og bra vær også. Fin dag alt i alt
Springsteen Skrevet Mai 13, 2010 Skrevet Mai 13, 2010 Kan rapportere om at det ble Beste luftavkjølte vw på vårmønstringen ja Så det er knall! Takk skal du ha Du fikk forøvrig 2 av oss også Den såg knallbra ut. En av meeget få sedaner jeg har virkelig likt Litt dumt at det på stemmes på bmw i "øvrige merker", da det plutselig blir en dyrisk stor klasse..
Superbeetle Skrevet Mai 13, 2010 Skrevet Mai 13, 2010 Noen som har tatt noe bilder i dag? Ble de pokal på deg superbeetle? Syns din var en av de peneste. Også fikk du 3stemmer fra meg dama og brodern hehe Takk for det Ble pokal for beste luftkjølte Vw Begynner å bli ganske fornøyd med bilen nå, men trenger en runde til vinteren med bl.a ny lakk for å bli helt strøken! E36en din var utrolig fin! Et fåtall som har fått til et like kult forhold mellom dekk og felg framme. Perfekt senk og strekk på dekket!
sladjan Skrevet Mai 13, 2010 Forfatter Skrevet Mai 13, 2010 Takker så mye for det og gratulerer, vell fortjent. Var ikke så mange andre der som var like fine. Husker i fjor så var der en blå boble skam senket, var vell ikke din den? Skulle tatt kontakt med folket fra bmw ccn før og spurt om jeg fikk stilt ut der, syns i grunn de stiller ut noen uinteresante biler der både i fjor og i år. Var ganske mørkt inne i garasjen til å begynne med, lysa kom ikke på før i hal1 tiden ca. Skulle hatt bilen ut i sola, hadde fått sett mye mer av bilen da, detaljer og sånn. Hvem stakk av med premie på Øvrige merker?
Superbeetle Skrevet Mai 13, 2010 Skrevet Mai 13, 2010 Det vet jeg ikke...jeg var nødt å reise kl 1430, fikk bare en telefon fra en i klubben om at jeg hadde vunnet Kanskje det kommer info på mkib.com eller noe sånt.. Syntes også at den skulle fått stå ute i solen ja! Den E46 M3en derimot burde stått i skyggen, så mye swirls og vaskeriper går det litt tid mellom hver gang jeg ser
Springsteen Skrevet Mai 13, 2010 Skrevet Mai 13, 2010 Det vet jeg ikke...jeg var nødt å reise kl 1430, fikk bare en telefon fra en i klubben om at jeg hadde vunnet Kanskje det kommer info på mkib.com eller noe sånt.. Syntes også at den skulle fått stå ute i solen ja! Den E46 M3en derimot burde stått i skyggen, så mye swirls og vaskeriper går det litt tid mellom hver gang jeg ser +1 Fra Bergenstråden.. Ikkje meningen å henge ut noen som helst, men herlighet...
sladjan Skrevet Mai 13, 2010 Forfatter Skrevet Mai 13, 2010 Det vet jeg ikke...jeg var nødt å reise kl 1430, fikk bare en telefon fra en i klubben om at jeg hadde vunnet Kanskje det kommer info på mkib.com eller noe sånt.. Syntes også at den skulle fått stå ute i solen ja! Den E46 M3en derimot burde stått i skyggen, så mye swirls og vaskeriper går det litt tid mellom hver gang jeg ser +1 Fra Bergenstråden.. Ikkje meningen å henge ut noen som helst, men herlighet... Ja, den trenger en runde eller tre med roterende ihvertfall. Syns den andre grå e46 ikke var noe spess + den e60en. ikke noe spessielt å se til syns jeg.
Superbeetle Skrevet Mai 13, 2010 Skrevet Mai 13, 2010 Spriiiiiingsteen legg ut bildene vi tok da!! En bil som derimot var veldig strøken og som stod ute var BMWPower sin... Når den itillegg får på work felger så tror jeg ikke at jeg kan våge å se på den lenge av gangen..
Springsteen Skrevet Mai 13, 2010 Skrevet Mai 13, 2010 Er ikke så mange som egner seg på bmw-forum da, men kan finne frem noen.. Noen som kjenner igjen denne fargen?
benger Skrevet Mai 13, 2010 Skrevet Mai 13, 2010 Her er noen av bildene jeg fikk tatt. Var også mye fint å se ute, men glemte at jeg hadde kamera i hånda etter runden inne...
Superbeetle Skrevet Mai 13, 2010 Skrevet Mai 13, 2010 Merkelige greier altså.. Gikk fram og tilbake fra 0730 til 1430 og alikevel ser jeg nå bilder av biler jeg ikke har lagt merke til...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå