mandresen Skrevet Mai 13, 2010 Share Skrevet Mai 13, 2010 Hei Skal ha service på min E39 528ia og det er inspection II, samt at jeg skal bytte olje på automatkassa og på differensialen. har hørt på pris på Strandveien Auto og fått 9300,- og så har jeg hørt med Ivars Bil i Østersund og de skal ha ca 5500,- NOK. Det er jo en god prisforskjell så det lønner seg å kjøre til Østersund. Men det jeg lurer på er om noen har erfaring med Ivars Bil? Kom gjerne med forslag hvis dere vet av andre rimelige verksteder i trøndelagsområdet. Takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiva Skrevet Mai 16, 2010 Share Skrevet Mai 16, 2010 Hør med Vuku bilsenter, Mekonomen, bra service og gode priser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mandresen Skrevet Mai 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2010 Hør med Vuku bilsenter, Mekonomen, bra service og gode priser. Takker for tipset, skal høre med de, viktig at jobben blir bra utført. Men ingen som vet noe om Ivars Bil i Østersund ? MVH Martin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Mai 18, 2010 Share Skrevet Mai 18, 2010 sparer enda mer ved å gjøre noe selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Mai 18, 2010 Share Skrevet Mai 18, 2010 5500,- var veldig billig!. Det går jo med mye olje til motor, aut.kassa og diffen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mandresen Skrevet Mai 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2010 Jo, kan spare en del på å gjøre noe selv, men det blir småtteri og dra ut oljebytte, har forøvrig byttet bensinfilter, pollenfilter og luftfilter selv som skal bli trekt ut av prisen. Men jeg mener også at 5500,- er billig for dette arbeidet, men lurer fortsatt på om noen har erfaring med Ivars Bil? Skal kjøpe noen deler i tillegg, som innerskjermer og plata under motor og lister til alle dørene og da sparer jeg jo enda mer i forhold til prisene i Norge ved å dra til Ivars Bil i Østersund. MVH Martin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mandresen Skrevet Mai 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2010 Synd ingen har noen erfaringer å dele om Ivars Bil i Østersund. Men nå har jeg bestilt service der om et par uker så får vi se hvordan det går og hvordan de håndterer det. Det jeg kan si så langt er at de bruker litt tid på å komme med tilbud på det en spør om, feks service pris, delepriser osv. Men det er ryddige tilbud med detaljer om timepris/bruk og delpris rabatter osv. Jeg vil poste erfaring om Ivars Bil når jeg er ferdig med servicen MVH Martin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brættis Skrevet Mai 30, 2010 Share Skrevet Mai 30, 2010 Bra du skal poste erfaringene du gjør deg. Jeg har også vurdert å ta oppgraderinger og servicer der, men jeg er veldig godt fornøyd med BMW forhandleren på Steinkjer, (Steinkjer bil), så det har blitt til at jeg har brukt dem.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mandresen Skrevet August 18, 2010 Forfatter Share Skrevet August 18, 2010 Da er sommerferien over og BMW'en har vært på service til Ivars bil. Ingenting å utsette på de. Alle priser, info og avtale på mail og telefon fungerte bra. De har til tider mye å gjøre så må vente litt på telefon for å komme gjennom. Selve servicen ble gjennomført som avtalt og godt utført det som jeg greier å se (de monterte på nye innerskjermer i hjulbrønnene foran og motorplate i tillegg til servicen. Så anbefaler Ivars Bil ut i fra min erfaring. MVH Martin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet August 18, 2010 Share Skrevet August 18, 2010 5500,- for inspII med oljeskift på girkasse og diff kan rett og slett ikke være mulig!? Til en ren oljeservice på min E39 er det materiell for tett på 3000,-. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnus2k Skrevet Februar 19, 2011 Share Skrevet Februar 19, 2011 Skal nå bytte glødeplugger og evt støtdempere forran/bak på min 320D 2001 mod. Har tenkt å ta dette hos Ivars bil i Østersund. Noen som har gjort dette på en 320D (ca lik årsmodell) og husker hvor mye dette kostet i Norge? Er redd for at det skal bli noen lapper! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Februar 19, 2011 Share Skrevet Februar 19, 2011 Det er ganske "tåpelig" å spørre på forum ang slike betalte jobber, da prisene forandre seg veldig mye fra bedrift til bedrift. Så det beste er bare om du ta kontakt med et firma i nærheten av deg for å få korrekte priser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå