Gå til innhold

Erfaring med Ivars Bil i Østersund

Share

Anbefalte innlegg

Hei

Skal ha service på min E39 528ia og det er inspection II, samt at jeg skal bytte olje på automatkassa og på differensialen.

har hørt på pris på Strandveien Auto og fått 9300,- og så har jeg hørt med Ivars Bil i Østersund og de skal ha ca 5500,- NOK. Det er jo en god prisforskjell så det lønner seg å kjøre til Østersund. Men det jeg lurer på er om noen har erfaring med Ivars Bil?

Kom gjerne med forslag hvis dere vet av andre rimelige verksteder i trøndelagsområdet.

Takker for svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, kan spare en del på å gjøre noe selv, men det blir småtteri og dra ut oljebytte, har forøvrig byttet bensinfilter, pollenfilter og luftfilter selv som skal bli trekt ut av prisen.

Men jeg mener også at 5500,- er billig for dette arbeidet, men lurer fortsatt på om noen har erfaring med Ivars Bil?

Skal kjøpe noen deler i tillegg, som innerskjermer og plata under motor og lister til alle dørene og da sparer jeg jo enda mer i forhold til prisene i Norge ved å dra til Ivars Bil i Østersund.

MVH

Martin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Synd ingen har noen erfaringer å dele om Ivars Bil i Østersund. Men nå har jeg bestilt service der om et par uker så får vi se hvordan det går og hvordan de håndterer det.

Det jeg kan si så langt er at de bruker litt tid på å komme med tilbud på det en spør om, feks service pris, delepriser osv. Men det er ryddige tilbud med detaljer om timepris/bruk og delpris rabatter osv.

Jeg vil poste erfaring om Ivars Bil når jeg er ferdig med servicen

MVH

Martin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra du skal poste erfaringene du gjør deg.

Jeg har også vurdert å ta oppgraderinger og servicer der, men jeg er veldig godt fornøyd med BMW forhandleren på Steinkjer, (Steinkjer bil), så det har blitt til at jeg har brukt dem..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

Da er sommerferien over og BMW'en har vært på service til Ivars bil. Ingenting å utsette på de. Alle priser, info og avtale på mail og telefon fungerte bra. De har til tider mye å gjøre så må vente litt på telefon for å komme gjennom. Selve servicen ble gjennomført som avtalt og godt utført det som jeg greier å se (de monterte på nye innerskjermer i hjulbrønnene foran og motorplate i tillegg til servicen.

Så anbefaler Ivars Bil ut i fra min erfaring.

MVH

Martin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 6 months later...

Skal nå bytte glødeplugger og evt støtdempere forran/bak på min 320D 2001 mod. Har tenkt å ta dette hos Ivars bil i Østersund.

Noen som har gjort dette på en 320D (ca lik årsmodell) og husker hvor mye dette kostet i Norge? Er redd for at det skal bli noen lapper! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ganske "tåpelig" å spørre på forum ang slike betalte jobber, da prisene forandre seg veldig mye fra bedrift til bedrift. Så det beste er bare om du ta kontakt med et firma i nærheten av deg for å få korrekte priser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...