utkleven Skrevet Mai 13, 2010 Skrevet Mai 13, 2010 hei jeg er en lykkelig eiger av en 1998 mod e39. men jeg har sett det er noe rart der bak. det er jo 3 setebelter men bare 2 spennere på en måte. dårlig forklart. er det noen som vet noe om dette? der det noe rart med bilen min? hmmm... takk for hjemloa
FredrikE24 Skrevet Mai 13, 2010 Skrevet Mai 13, 2010 Tenker du på låsene? den siste låsen har sikkert lagt seg under baksetene vis setet har vært vippet opp(touring).
utkleven Skrevet Mai 13, 2010 Forfatter Skrevet Mai 13, 2010 hei ja er låsene jeg tenker på. det er en sedan som jeg ikke kan legge ned baksetene på. syns det er rart at den er borte den låsen
Reset Skrevet Mai 13, 2010 Skrevet Mai 13, 2010 hva med å bare vippe opp baksete og se om den ligger der?
opeth84 Skrevet Mai 15, 2010 Skrevet Mai 15, 2010 du kan dra baksetet (nederste del) rett opp. Er to "låser" som løsnes da. Mest sannsynlig så er den under setet der. Så er det bare å presse de låsene på. Enklest metode er å sette seg på setet og presse samtidig. Gjort på 1 min;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå