HalvorK Skrevet November 13, 2011 Share Skrevet November 13, 2011 Fikk du de så fort ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet November 13, 2011 Share Skrevet November 13, 2011 Dette blir rått Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bcRichard Skrevet November 14, 2011 Share Skrevet November 14, 2011 Blir gromt med de nye felga! Solgt de gamle? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet November 14, 2011 Share Skrevet November 14, 2011 Du for si ifra hvis du skal på Råholt en dag, kjøpt meg bimmer nå e36 Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet November 15, 2011 Forfatter Share Skrevet November 15, 2011 Takk takk, ble veldig fornøyd selv! spm er hva slags dekk som skal på, vuderer 205/40 eller 215/40. kanskje /35 bak? bcRichard: Har ikke lagt ut de gamle for salg ennå! tenkte å slenge dem ut når våren kommer ZhilleN: Sweet! skal hjemover til helga! spec? carlhaakon: tror ikke jeg skal space så altfor mye, stikker bra ut allerede x) men må nok ha 1cm spacer bak så ikke framhjula stikker lengre ut enn bakhjula Halvor89_: Gikk utrolig kjapt. Betalte over paypal på mandag. Selgeren sendte dem med EMS på onsdag og jeg fikk dem på døra fredag halv 2 Seriøs selger som var meget seriøs med forsendelsen sin!! Her må det nok valses skal nok ha 1 cm spacer på bakhjula. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet November 15, 2011 Share Skrevet November 15, 2011 dette blir tøft valsa fra før bilen din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet November 15, 2011 Forfatter Share Skrevet November 15, 2011 dette blir tøft valsa fra før bilen din? nei, så må valses Gjelder bare å finne noen som har utstyr til å gjøre det før sommern kommer =) valsespesialisten er et alternativ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet November 15, 2011 Share Skrevet November 15, 2011 dette blir tøft valsa fra før bilen din? nei, så må valses Gjelder bare å finne noen som har utstyr til å gjøre det før sommern kommer =) valsespesialisten er et alternativ hehe greit og få gjort det sikkelig, gjore det på min nå også så jeg få brukt den litt mer med felga må du valse kanten helt ut eller kun del invendig du skal valse inn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet November 15, 2011 Share Skrevet November 15, 2011 Den er ikke så grom enda Her er thread viewtopic.php?f=11&t=208745 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet November 15, 2011 Share Skrevet November 15, 2011 Har du ordentlig bilder av felga? Ser jo sinnsykt ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet November 15, 2011 Share Skrevet November 15, 2011 Har du ordentlig bilder av felga? Ser jo sinnsykt ut flere bilder av dem på forje side Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet November 15, 2011 Share Skrevet November 15, 2011 carlhaakon: tror ikke jeg skal space så altfor mye, stikker bra ut allerede x) men må nok ha 1cm spacer bak så ikke framhjula stikker lengre ut enn bakhjula Helt riktig innstilling!! Evt. kjøpe 0.5" breiere ytterringer bak Det hadde jo vært det desidert beste. Du har jo hele vinteren på deg, så det fikser du! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet November 15, 2011 Forfatter Share Skrevet November 15, 2011 Torek: Får se hva det blir til på vertini felgene var det 1 tommer bredere bak, syns det passa bra, så skal prøve med 1 først Carlhaakon: Vet ikke helt hvordan jeg skal valse ennå, hadde vært best å lagt dekk på felga og satt på alle fire for så å se Nå er ikke jeg noen ekspert på valsing, men tviler på at det holder med bare å presse sammen innerskjermen :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet November 15, 2011 Share Skrevet November 15, 2011 Hehe..da blir du liggende på 9.5" ET0, og det er jeg redd blir i meste laget gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet November 15, 2011 Share Skrevet November 15, 2011 Greit og få på dekk samt justering av camber så ser du litt mer hva du har og valse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå