Gå til innhold

][V][ichter's E36 - bilder av nytt oppsett s.37

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 599
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takk takk, ble veldig fornøyd selv!

spm er hva slags dekk som skal på, vuderer 205/40 eller 215/40. kanskje /35 bak?

bcRichard: Har ikke lagt ut de gamle for salg ennå! tenkte å slenge dem ut når våren kommer :)

ZhilleN: Sweet! skal hjemover til helga! :) spec?

carlhaakon: tror ikke jeg skal space så altfor mye, stikker bra ut allerede x) men må nok ha 1cm spacer bak så ikke framhjula stikker lengre ut enn bakhjula :P

Halvor89_: Gikk utrolig kjapt. Betalte over paypal på mandag. Selgeren sendte dem med EMS på onsdag og jeg fikk dem på døra fredag halv 2 :)

Seriøs selger som var meget seriøs med forsendelsen sin!!

a76hv9a3x1lzr6nvsqk8.jpg

ictvdjefugulnwrfjg68.jpg

Her må det nok valses :P skal nok ha 1 cm spacer på bakhjula.

e9tcyeyhmsouis07m60z.jpg

8e1qogy0p1dvs1y1z9ra.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette blir tøft :) valsa fra før bilen din?

nei, så må valses :P Gjelder bare å finne noen som har utstyr til å gjøre det før sommern kommer =)

valsespesialisten er et alternativ :P

hehe greit og få gjort det sikkelig, gjore det på min nå også så jeg få brukt den litt mer med felga :wink:

må du valse kanten helt ut eller kun del invendig du skal valse inn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

carlhaakon: tror ikke jeg skal space så altfor mye, stikker bra ut allerede x) men må nok ha 1cm spacer bak så ikke framhjula stikker lengre ut enn bakhjula :P

Helt riktig innstilling!! :D Evt. kjøpe 0.5" breiere ytterringer bak ;) Det hadde jo vært det desidert beste. Du har jo hele vinteren på deg, så det fikser du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Torek: Får se hva det blir til :P på vertini felgene var det 1 tommer bredere bak, syns det passa bra, så skal prøve med 1 først :)

Carlhaakon: Vet ikke helt hvordan jeg skal valse ennå, hadde vært best å lagt dekk på felga og satt på alle fire for så å se :P Nå er ikke jeg noen ekspert på valsing, men tviler på at det holder med bare å presse sammen innerskjermen :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...