Michter Skrevet April 18, 2012 Forfatter Share Skrevet April 18, 2012 Da har valget falt på STW håper koed er raske med frakta, så jeg kanskje kan sette det på i helga! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet April 18, 2012 Share Skrevet April 18, 2012 Hvor mange mm bestilte du på enderøra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet April 18, 2012 Forfatter Share Skrevet April 18, 2012 kan ikke si at jeg fant så mange valg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zun Skrevet April 21, 2012 Share Skrevet April 21, 2012 Meget pen bil Extreme makeover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet April 22, 2012 Forfatter Share Skrevet April 22, 2012 Takk Takk, for alle som har stemt, Scorpion STW trakk det lengste strået : (syns posten jobber for tregt ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet April 28, 2012 Forfatter Share Skrevet April 28, 2012 Da har jeg fått bytta til scorpion STW eksos! og det var på tide for å si det sånn. Ble hardt for supersport eksosen å overleve 2-3 norske vintere skal ta bilde av eksosen senere Stemningsbilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet April 29, 2012 Share Skrevet April 29, 2012 Jeg kom plutselig over at du har Vmaxx coilovers. Jeg så du spurte om hvorfor settet hang litt på den ene sida, fant du ut av dette? Det gjør akkurat det samme på min. Er litt lavere på venstre side enn høyre bak. Begge er justeringkoppene er på laveste. Og hvordan har du fått den så lav foran? Jeg får den ikke lavere enn jeg har den nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet April 30, 2012 Forfatter Share Skrevet April 30, 2012 Jeg kom plutselig over at du har Vmaxx coilovers. Jeg så du spurte om hvorfor settet hang litt på den ene sida, fant du ut av dette? Det gjør akkurat det samme på min. Er litt lavere på venstre side enn høyre bak. Begge er justeringkoppene er på laveste. Og hvordan har du fått den så lav foran? Jeg får den ikke lavere enn jeg har den nå. hehe, nei fant aldri ut av dette. Må være en svakhet i billig coilovere Hvordan jeg har fått den så lav? jeg fjerna hjelpefjøra foran og justeringsskivene bak men da streika bakdemperene etter en vinter. så nå kjører jeg på bilstein senkedempere bak! kjente forskjell at det ble stivere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet April 30, 2012 Share Skrevet April 30, 2012 Ok, siden jeg aldri har hatt coilovers før, hvilken fjær er hjelpefjæra på Vmaxx? Den øverste eller nederste? Er vel en kort og lang fjær der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet April 30, 2012 Forfatter Share Skrevet April 30, 2012 Korte/tynne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet April 30, 2012 Forfatter Share Skrevet April 30, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet April 30, 2012 Share Skrevet April 30, 2012 Flotte bilder av flott bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet April 30, 2012 Share Skrevet April 30, 2012 Nydelig bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet April 30, 2012 Share Skrevet April 30, 2012 1 up på det at vmaxx coilovers siger på ene siden, mine gjør akkurat det samme! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet April 30, 2012 Share Skrevet April 30, 2012 Jeg skal ikke handle Vmaxx igjen ihvertfall. Fine bilder forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå