fanqua Skrevet Mai 8, 2012 Share Skrevet Mai 8, 2012 får håpe det blir vellykka med valsinga! Får prøve å kjøre bimmern neste gang vi møtes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mai 8, 2012 Share Skrevet Mai 8, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet Mai 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2012 får håpe det blir vellykka med valsinga! Får prøve å kjøre bimmern neste gang vi møtes Takk skal være forsiktig! ja, synd du ikke hadde den med i går, skulle gjerne likt å se den live Da har jeg også gått til innkjøp av nye stickers! Så noen jeg bare måtte ha på hadelandstreffet til VW-Audi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hypah Skrevet Mai 9, 2012 Share Skrevet Mai 9, 2012 Var du der? Så ikke bilen din? Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet Mai 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2012 Satt på med en kompis, nylakkert Audi coupé quattro, hvis du så den? Tenkte jeg skulle lage en tråd med bildene fra treffet countach'n var heftig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet Mai 9, 2012 Share Skrevet Mai 9, 2012 Pene felger må jeg si! Mangler bare M3 motor nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hypah Skrevet Mai 9, 2012 Share Skrevet Mai 9, 2012 Satt på med en kompis, nylakkert Audi coupé quattro, hvis du så den? Tenkte jeg skulle lage en tråd med bildene fra treffet countach'n var heftig! Hm, farge da? Så den garantert, hadde en del runder rundt der Ja, dura godt den Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet Mai 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2012 Pene felger må jeg si! Mangler bare M3 motor nå! Takk, ja alle har planer lenge sia jeg har hørt noe fra deg? har ikke bevegd deg ned på 3'er igjen? Satt på med en kompis, nylakkert Audi coupé quattro, hvis du så den? Tenkte jeg skulle lage en tråd med bildene fra treffet countach'n var heftig! Hm, farge da? Så den garantert, hadde en del runder rundt der Ja, dura godt den sølvblå legger ved et bilde av den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hypah Skrevet Mai 9, 2012 Share Skrevet Mai 9, 2012 Hm, trur faktisk ikke jeg så den :s Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet Mai 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2012 Den tiltrekker seg ikke så mye oppmerksomhet ennå høy gammel bil i tillegg til at han ikke rakk å sette i noe interiør før treffet, så vi kjørte bare med to framstoler. dørpanel, bakseter og alt annet var satt igjen Han får ikke senka bilen noe særlig heller, siden det er quattro x) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hypah Skrevet Mai 9, 2012 Share Skrevet Mai 9, 2012 Da så jeg den! Uten interiør ja Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet Mai 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2012 Dar recardo framstoler om ikke annet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hypah Skrevet Mai 9, 2012 Share Skrevet Mai 9, 2012 Stemmerstemmer.. Når du sa ikke interiør så huska jeg den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet Mai 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2012 Har endelig fått polert bilen! bildene er tatt noen dager etter polering og bilen har kjørt i regnvær = ) brukte først Meguiars ultimate compound, men syns denne fikk noen rare skjolder. Gikk dermed tilbake til den gode gamle Autoglym Ultra Deep Shine etterfulgt av meguiars tech-wax. Bilen fikk rett og slett grønnfargen sin tilbake. et halvt år på veisalt er ikke akkurat det beste for lakken Slenger ut et bilde av den total renoverte bilen til kameraten min, som fikk pokal for beste klassiske på rudskogen i helga. (denne gangen ble det stilt med fullt interiør) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 14, 2012 Share Skrevet Mai 14, 2012 er ikke ultimate compound en nokså grov polish da? Til bruk for DA maskin... ikke rart du fikk skjolder kan jo ikke sammenligne en polish/voks/fyller med kun en grov polish ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå