Gå til innhold

][V][ichter's E36 - bilder av nytt oppsett s.37

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 599
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Rudskogen blir det, men dessverre er ikke bilen min så strøken av den skal stilles ut :P men kameraten min sin audi coupé quattro skal! hans er strøken : )

Jeg drar innover på lørdag og søndag :) litt usikker om jeg skal overnatte. hvis det ikke blir noe av, så kjører jeg ratt bimmern på søndag :P

Er alltids spennende når man begynner å nærme seg Rudskogen. BT og P over alt :/

Hadde flaks hos BT i fjor, og at jeg ikke kom inn på glattkjøringsbana, så sto på gokartbana for 50 kr x)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rudskogen blir det, men dessverre er ikke bilen min så strøken av den skal stilles ut :P men kameraten min sin audi coupé quattro skal! hans er strøken : )

Jeg drar innover på lørdag og søndag :) litt usikker om jeg skal overnatte. hvis det ikke blir noe av, så kjører jeg ratt bimmern på søndag :P

Er alltids spennende når man begynner å nærme seg Rudskogen. BT og P over alt :/

Hadde flaks hos BT i fjor, og at jeg ikke kom inn på glattkjøringsbana, så sto på gokartbana for 50 kr x)

Haha akkurat sånn jeg tenker og :lol: Men hadde vært kult hvis en gjeng fra bimmers hadde fått utstilt bilene ved siden av hverandre :)

Håper ikke BT kjører samma taktikken som dem gjorde på våler #-o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

liten update fra det som har skjedd i det siste :P har slitt med å få bildene fra mobilen til å lastes opp automatisk på nettet, men nå er jeg på G :D

Slik ser toppdekselet mitt ut etter å ha pussa det, mangler å polere det med maskin. Ikke ta forebehold om motorrommet rundt, ble veldig møkkete under våtsliping :P den diigre sikringa til anlegget skal byttes ut ;)

20120706_142946.jpg

Fant en E36 som var helt lik min, eller, slik den var før :P ganske sikker på at det er samme farge og :P

Litt morsomt å se forskjell på den originale når de sto så nærme hverandre =)

20120707_080005.jpg

Fikk også besøk av en 6 serie på togstasjonen :)

20120705_131629_2_bestshot.jpg

Var også på streetmeet på Gardermoen Raceway med noen av kameratene mine. Utpå kvelden dro vi bort til dragracebana for å ta litt bilder :P Bra oppmøte på meetet :)

20120630_225931.jpg

Fått montert CCFL ringer igjen :P

20120626_205617.jpg

RS vs RS :)

20120623_192823.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...