Gå til innhold

][V][ichter's E36 - bilder av nytt oppsett s.37

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 599
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takk alle sammen :D Setter veldig stor pris på tilbakemeldingene :D

Bruker et panasonic kamera, men vurderer å kjøpe meg et speilreflekskamera med muligheter for opptak.

Kameraet brukes sammen med en scorpion stabilisator og i tillegg litt program :)

Musikk jeg har brukt i filmen er Lindsay Sterling - Celtic Carol , Linkin Park - Numb - Dubstep Remix og Yolanda Be Cool Vrs DCup - We No Speak Americano.

hehe, kan kjøre mye med musikk til ;) Hadde vært råtøft å fått med en hel haug med e36'ere :)

Vintern kom i dag :P

387754_10151270504275560_568730245_n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Hei. Tøff bil. ang camberstag bak er det kjent at dem setter seg. Kan demontere de og varme dem opp med blåse lampe.. og skru dem fra hverandre og bruke stålbørste på gjengene og smøre dem opp med ett bra fett som tåler litt vann og søle og tempraturforandring .. kul video å..=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Lagde denne filmen i sommer. Er en kamerat av meg sin Audi coupe quattro som nå er solgt til fordel for s2 :) blir sikkert lagd en film av den til sommern :P

enda en bra film! låtvalg og klipping gjør du bra, setter stemninga :P Pen bil, så den på Gatebil og/eller VW/Audi treff i sommer og tok et bilde av den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mer camber og orange blinkers rundtom og tykkere leppe.. Da er du der..

Orange blinkers blir det nok ikke noe av :P camber kommer til våren ;)

enda en bra film! låtvalg og klipping gjør du bra, setter stemninga :P Pen bil, så den på Gatebil og/eller VW/Audi treff i sommer og tok et bilde av den :)

Takk takk :) Var en fin bil, fikk 2.plass beste audi på gatebil i september :P men eieren har solgt den til fordel for s2 nå :)

Du har mye gode elementer ser jeg!

sykt misunnerlig på steadycam'n din! lyst til å slenge ut bilde av den?

Takk takk :) svarte på PM'n din! slengte på en link ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...