Michter Skrevet Desember 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2012 Rå sedan du har! hvordan har du fæsta vingen? Takk så mye Vingen er skrudd fast Den gang tenkte jeg det var en god idé, men i ettertanke er det kjipt hvis jeg en gang skal ta den av. Billigere å fjerne lim enn å kjøpe en ny bakluke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreassen Skrevet Desember 26, 2012 Share Skrevet Desember 26, 2012 okey:)ja sant nokk.. har hørt at rutelim ska vær kjæmpe greier å fæst dein me,så bi vell å prøv det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet Desember 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2012 hmm, interessant hadde lett gått for lim hvis jeg skulle montert på nytt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Desember 30, 2012 Share Skrevet Desember 30, 2012 hvilke dekk har du på de første bildene av bilen med RS hjula? altså merke og type og dim er 195/40 på 8,5"? og hvor kjøpte du spoilern? glassfiber? har glassfiber spoilerne muligheter for å montere spacere på så man får den høye utgaven? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Desember 30, 2012 Share Skrevet Desember 30, 2012 Glassfibervarianten tror jeg ikke har den muligheten da glassfiber som regel er helstøpt, du burde jo gå for org som har m3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Desember 31, 2012 Share Skrevet Desember 31, 2012 Glassfibervarianten tror jeg ikke har den muligheten da glassfiber som regel er helstøpt, du burde jo gå for org som har m3 glassfiber veier mindre da veit ikke om noen selger org ennå, eller om det er leiting på ebay som gjelder? får se hva michter svarer da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet Desember 31, 2012 Share Skrevet Desember 31, 2012 Glassfibervarianten tror jeg ikke har den muligheten da glassfiber som regel er helstøpt, du burde jo gå for org som har m3 Helstøpt sier du? At den ikke er 2-delt? Man får sikkert glassfiber replica'er med spacere og, det kjipe er at dem begynner og sige ned på midten etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet Desember 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2012 hvilke dekk har du på de første bildene av bilen med RS hjula? altså merke og type og dim er 195/40 på 8,5"? og hvor kjøpte du spoilern? glassfiber? har glassfiber spoilerne muligheter for å montere spacere på så man får den høye utgaven? Er usikker på om min er glassfiber, men den todelt er den hvertfall, så skal nok gå ann å space den. Spoileren ble en gang kjøpt på ebay, er veldig lenge siden, så har ikke peil på hva selgeren heter dessverre :/ Angående dekkene så stemmer dimmen du oppgir, hvorav merket er av Falken ZIEX ZE-912 som er kjent for å strekke litt mer enn andre dekk! du får tak i dem på dekkonline.com. Eneste negative med dekkene er at det blir veldig mye strekk, så av og til sliter de litt med å holde på lufta. Sistnevnte har skjedd på 1 av 4 dekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Desember 31, 2012 Share Skrevet Desember 31, 2012 du kan vel finne ut om det er glassfiber ganske enkelt? har lest meg opp på spoilern, og har finni ut at ebay glassfiber replikaer har en tendens til å sige på midten. er helt drøy pris på orginale hvertfall, så det er uaktuelt. Syns du hadde rimelig perfekt strekk, men hvis man sliter med å holde på lufta så er det uaktuelt. må vel enten kjøpe et annet merke eller gå opp på dimmen da. takker for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreassen Skrevet Januar 5, 2013 Share Skrevet Januar 5, 2013 selg ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet Juni 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2013 Nye looken! dårlig mobilbilde! Skal på photoshoot på kongsvinger i morgen, så da blir det bedre og mer bilder av det nye oppsettet 7 Fitment på RS med 2,5" ytterringer og 205/40R17 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juni 6, 2013 Share Skrevet Juni 6, 2013 Får ikke opp bilde! Har begynt på e30'n nå da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juni 6, 2013 Share Skrevet Juni 6, 2013 Du skal til Bud! ferdig diskutert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Juni 7, 2013 Share Skrevet Juni 7, 2013 Møtte deg ved skarnes i dag. Da har du gjort unna photoshoot tenker jeg. Så godt at bilen din var laav og med poke+dekkstrekk, ganske heftig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet Juni 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2013 Møtte deg ved skarnes i dag. Da har du gjort unna photoshoot tenker jeg. Så godt at bilen din var laav og med poke+dekkstrekk, ganske heftig Var du som var ute og kjørte m3, så fin ut den Her er noen av bildene enjoy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå