ZhilleN Skrevet November 3, 2010 Share Skrevet November 3, 2010 Helt enig magnusrc! denne er utrolig pen! har sett den flere ganger på Råholt Snart så jeg for skilter på bimmern også, treffes en dag og prate litt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet November 4, 2010 Forfatter Share Skrevet November 4, 2010 ///Magnusrc: Takk, begynner å bli ganske fornøyd med utseende nå ZhilleN: Helt klart! Er ikke så altfor mange e36'ere her oppe :S Var en liten tur til Strømmen her om dagen, for å kjøpe kabler til anlegget, der var det omtrent bare e36 Etter jeg installerte anlegget har skiltet bak tatt helt av, bråker som faen. Skiltet er festet i en skiltplate som er festet til bilen med 2stk ca1cm sylindere. Er det noen som har noen metoder for å få kuttet ut bråket? erfaringer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet November 4, 2010 Share Skrevet November 4, 2010 Jeg har en løsning, bruk skumgummi, skjær av to tre biter, slik at de ligger godt i mellom skilt, og luke funka hvertfall bra hos meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet November 4, 2010 Share Skrevet November 4, 2010 Eller kjøp en pakke med tetningslist på biltema fønker fjell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet November 9, 2010 Forfatter Share Skrevet November 9, 2010 Takk for tipsene! men i dag, fant jeg ut at også spoileren og bagasjeromslista bråker like mye :S noen som har noen idéer på å stoppe det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet November 28, 2010 Forfatter Share Skrevet November 28, 2010 Vurderer ny spiller for tida Er veldig fornøyd med Alpine. Har IDA-x001 nå, men vurderer å gå over til CDA-117ri og koble til PXAH100 (alpine imprint). Noen som har erfaringer med disse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet Desember 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 24, 2010 Da har jeg fått satt på nye skilt på bilen ble bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet Desember 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 24, 2010 Et lite snøbilde fra første snøen i år Er på vei til nærmeste dekksjappe for å bytte over dekk. Har 2 sett med felger i bilen, så den ble lav og fin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Desember 25, 2010 Share Skrevet Desember 25, 2010 Takk for tipsene! men i dag, fant jeg ut at også spoileren og bagasjeromslista bråker like mye :S noen som har noen idéer på å stoppe det? Skru av spoileren hvis den er skrudd, bruke gummipropper i mellom skrue og bagasjelokk, samme med lista, er nok vibrasjoner i mellom der tenker jeg, eller så ligger det og gnisser på bagasjeluka di, da bruker du tetningslist/gummilist, det for du kjøpt på nærmeste bilrekvesita Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 25, 2010 Share Skrevet Desember 25, 2010 Fy faen, den var lav og fin! Hjulene kunne ha vært litt lenger ut, men da hadde de vel tatt i skjermkanten? Ser ut som de gjemmer seg litt inne i hjulbua! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet Desember 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2010 Zhillen: Da må jeg få tak i gummipropper 316: takk takk, er veldig trangt bak, så det eneste jeg skal gjøre der er å endre camberen (da blir det forhåpentligvis mindre kostnader på dekk). Foran har en 1cm spacer liggende, tenkte jeg skulle prøve å sette dem på til sommeren I det siste har jeg fått montert "Euro DARKER Smoked Lens Corner Lights" =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bcRichard Skrevet Desember 27, 2010 Share Skrevet Desember 27, 2010 Hvordan er det der å kjøre på vinteren? Må være helt for jævlig! Bare å sende regninga til statens vegvesen for brøyting med en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet Desember 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2010 bcRichard: hehe! kjører ikke slik til vanlig Snøen kom fort i år, så hadde ikke rukket å legge om før snøen var der. Laster opp et bilde på hvordan bilen ser ut om vinteren =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Desember 28, 2010 Share Skrevet Desember 28, 2010 grei høyde om vinteren det der, så slipper plastikken og flakse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet Desember 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2010 ja, hadde dårlig erfaring med lav bil på vinterføre i fjor, så i år tok jeg ingen sjanser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå