tyggen Skrevet Mai 16, 2010 Share Skrevet Mai 16, 2010 Hei Har pixelfeil i hovedinstrument (speedometer etc.) på min 525. Er det noen som vet om det er mulig å få dette fixet i Begensområdet eller andre steder i Norge? Håper noen kan hjelpe Tyggen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mai 17, 2010 Share Skrevet Mai 17, 2010 Man kan kjøpe en ny kabel selv, fra pixelfix.ru eller.no husker ikke helt, men Ebay har det uansett. Da følger det emd instruksjoner ved kjøp. Det beste alternaltivet er jo nytt instrument panel fra BMW, men det koster ca 6000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tyggen Skrevet Mai 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2010 Tusen takk for svar. For se hva jeg gjør, synes 6000 er mye for så "lite". Har knota litt i instrumenter før men dette ser omfattende ut så jeg er litt skeptisk til å gå igang. Får sjekke mer etter 17. mai. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Mai 17, 2010 Share Skrevet Mai 17, 2010 Faren min er serviceelektroniker og har fikset 5 instrumenter for pixelfeil nå. Bytter ut den kabelen fra displayet og ned til printkortet. Det er en omstedig prosess og man må være forsiktig. Du kan jo sende han en mail på ole@videotvservice.no Han har hvertfall 4 nye kabler på lager vet jeg. Holder til i Mysen. Prisen mener jeg er ca. 2.700,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tyggen Skrevet Mai 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2010 Tusen takk for godt tips. dette skal jeg sjekke ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
feiringbruk Skrevet Mai 19, 2010 Share Skrevet Mai 19, 2010 tyggen skrev: Tusen takk for godt tips. dette skal jeg sjekke ut Koster rundt 1500 skr i karlstad i svergie Har vært der både med x5 og min e39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tyggen Skrevet Mai 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2010 Har du kontaktinfo til han i Karlstad da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
feiringbruk Skrevet Mai 22, 2010 Share Skrevet Mai 22, 2010 tyggen skrev: Har du kontaktinfo til han i Karlstad da? har sendt deg priv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tyggen Skrevet Mai 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2010 Takker og bukker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå