wilmax Skrevet Mai 16, 2010 Share Skrevet Mai 16, 2010 hei jeg lurer på om jeg kan motorene rett over? det er en bmw 3 seie 1986mod 325i. så skal jeg sette motoren i en bmw 5serie 1990mod med orginal 318i motor ? kan jeg sette 3 serie motoren rett i 5serie karosseriet? passer det rett over eller er det mye modifikasjoner`som må gjøres trenger svar snarest? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Mai 16, 2010 Share Skrevet Mai 16, 2010 bånnpanna er vel feil om jeg ikke tar feil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wilmax Skrevet Mai 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2010 er det ingen som hvet passer elnettet feks? gearkasse og mellomaksling?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Mai 17, 2010 Share Skrevet Mai 17, 2010 Du må nok bytte mellom aksel, girkasse, bunnpanne, også må du nok skjøte motorkontakten, du bør/må ha radiatoren ifra 325'en. Manifold og eksos anlegg ifra en 525 med 12v må du nok ha også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet Mai 17, 2010 Share Skrevet Mai 17, 2010 Bunnpanne på e-34 og e-30 er like, de har begge panna liggendes forran traversen de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
håkon_w Skrevet Mai 17, 2010 Share Skrevet Mai 17, 2010 alt er mulig, men denne modden ville jeg ikke prøvd. kort sagt det meste må byttes, motorfester, elnett gir, axel. kjøp en M50 motor, som er bedre enn M20 på alle vis, jeg tror også den passer med m40 kasse, men er ikke sikker. Du sliter selvsagt med eu godkjenning når du går fra 4-6syl. og ihvertfall om du skulle vært så uheldig å kjørt på noe(n). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wilmax Skrevet Mai 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2010 okei takk for svar. jeg bytter hele lednigsnettet fra 325 til 5 serien tar alt over axel. gearkasse modifisere 32 eksosen så den passer på 5serien . motorfestene sveises om:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Mai 17, 2010 Share Skrevet Mai 17, 2010 Manifoildene er helt like på 5 og 3-serie 12v, men du trenger nok frontrøra derifra og bakover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå