Toralfen Skrevet April 8, 2012 Forfatter Skrevet April 8, 2012 takk for det:) det skal jeg sjekke ut. hva mener du med stump?
Toralfen Skrevet April 13, 2012 Forfatter Skrevet April 13, 2012 Stiv, lite fjæring. ble stivt å fint det:D Kjørte ikke bilen så mye før den ble byttet, så har vel ikke helt tenkt så mye på det egentlig:P
Toralfen Skrevet Juni 3, 2012 Forfatter Skrevet Juni 3, 2012 Sånn da har jeg fått flytta batteriet bak:) jordingspunkt
Toralfen Skrevet Juni 3, 2012 Forfatter Skrevet Juni 3, 2012 Men jeg sliter fortsatt med at bilen fjusker å kødder. Nå er det så jævlig at jeg ikke gidder å kjøre den en gang. plutselig så er den helt fin å så monger den seg helt. Jeg trodde jeg fant problemet da jeg så at ledninger til lamdasonda hadde smeltet sammen på eksosen. Jeg tok å fjerna det som var ødelagt å skjøtet det sammen igjen, men uten forskjell. Jeg har prøvd å bytte plugger, luft mengde måler uten hell. Noen som veit hva det kan være? at den ikke vil dra på, bare putrer liksom? vil en lambdasonde være ødelagt hvis to ledere blir kortsluttet?
Toralfen Skrevet Juni 3, 2012 Forfatter Skrevet Juni 3, 2012 Sjekk kam og veivsensor Det kan jeg gjøre:)
HypeTraxX Skrevet Juni 18, 2012 Skrevet Juni 18, 2012 Det hjalp sjukt mye og bytte til chrome nyrer! Da blir det litt mer kontraster på en så svart bil som en annen bruker skreiv lenger opp her. Artig doning! Hadde du solgt 2,7l motor`n? Jeg kjøpte en 2 dørs coupè uten takluke selv forrige helg! Rullende prosjekt er morsomt det
Toralfen Skrevet Juli 17, 2012 Forfatter Skrevet Juli 17, 2012 En stund siden jeg har skrevet noe her egentlig. Har avskiltet bilen da jeg ikke hadde tid eller penger til å rette noe mere på feilen med motoren pga flytting osv. Skal se om jeg klarer å få til motoren, hvis ikke er det mulig jeg kjøper ny å selger denne.
Toralfen Skrevet August 20, 2012 Forfatter Skrevet August 20, 2012 Yes! Da har det skjedd litt. Jeg klarte ikke finne ut av motoren å hvorfor den oppførte seg slik som den gjorde, å med en liten drøm om å sette inn en m50b25 i e30`n er det det som blir løsningen. Så jeg gikk til innkjøp av M50B25 uten vanos, å siden den har sittet i en e30 så burde gå rimelig greit å få den på plass.
Toralfen Skrevet August 22, 2012 Forfatter Skrevet August 22, 2012 Siden topp-deksel pakkingen måtte byttes, tenkte jeg at dette er fint å gjøre nå som motoren er ute:)
Toralfen Skrevet September 11, 2012 Forfatter Skrevet September 11, 2012 Yes! Da er nye motoren kommet på plass. Har fått montert det meste nå, så er ikke lenge til det er klart for oppstart. Ut med det gamle å inn med det nye:D Å så var endelig det meste på plass, så da må bilen ut igjen å resten får vente til neste helg:)
jushekaggen Skrevet September 12, 2012 Skrevet September 12, 2012 Hva skjedde med han som skulle flytte til oslo, og ha bilen på vent fordi han var lei ? Gromt med M50 motor!
Toralfen Skrevet September 12, 2012 Forfatter Skrevet September 12, 2012 Hva skjedde med han som skulle flytte til oslo, og ha bilen på vent fordi han var lei ? Gromt med M50 motor! Det gikk ikke så bra med han:P Fort at det begynner å klø i fingra igjen når jeg finner ut hva jeg har lyst å gjøre med bilen:)
Janthomas Skrevet September 12, 2012 Skrevet September 12, 2012 merker man stor forskjell på dette motorbytte? virker som om det er populært rundtom!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå