Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 82
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 1 month later...
Skrevet

Men jeg sliter fortsatt med at bilen fjusker å kødder. Nå er det så jævlig at jeg ikke gidder å kjøre den en gang. plutselig så er den helt fin å så monger den seg helt. Jeg trodde jeg fant problemet da jeg så at ledninger til lamdasonda hadde smeltet sammen på eksosen. Jeg tok å fjerna det som var ødelagt å skjøtet det sammen igjen, men uten forskjell. Jeg har prøvd å bytte plugger, luft mengde måler uten hell.

Noen som veit hva det kan være? at den ikke vil dra på, bare putrer liksom? vil en lambdasonde være ødelagt hvis to ledere blir kortsluttet?

• 2 weeks later...
Skrevet

Det hjalp sjukt mye og bytte til chrome nyrer! :) Da blir det litt mer kontraster på en så svart bil som en annen bruker skreiv lenger opp her. Artig doning! :)

Hadde du solgt 2,7l motor`n? Jeg kjøpte en 2 dørs coupè uten takluke selv forrige helg! Rullende prosjekt er morsomt det :P

• 5 weeks later...
Skrevet

En stund siden jeg har skrevet noe her egentlig. Har avskiltet bilen da jeg ikke hadde tid eller penger til å rette noe mere på feilen med motoren pga flytting osv. Skal se om jeg klarer å få til motoren, hvis ikke er det mulig jeg kjøper ny å selger denne.

• 1 month later...
Skrevet

Yes! Da har det skjedd litt. Jeg klarte ikke finne ut av motoren å hvorfor den oppførte seg slik som den gjorde, å med en liten drøm om å sette inn en m50b25 i e30`n er det det som blir løsningen. Så jeg gikk til innkjøp av M50B25 uten vanos, å siden den har sittet i en e30 så burde gå rimelig greit å få den på plass.

rlnviubuvxqzjxpcuvhl.jpg

swmiow16milbx5jz9wkz.jpg

jpx5dmzne1hzgjcdb4ug.jpg

hbwc3xbnkop6bry3rk2r.jpg

• 3 weeks later...
Skrevet

Yes! Da er nye motoren kommet på plass. Har fått montert det meste nå, så er ikke lenge til det er klart for oppstart.

Ut med det gamle

8fcsy04ynuyv8f16c8p1.jpg

å inn med det nye:D

k5ndlj6o8ai3e2g18mhb.jpg

8nkmn98l8yiijdg0ih1r.jpg

1t1yaob18l9ew1z6x67s.jpg

djw3izgixussvugqp6hu.jpg

yhz5q7sj5hfb1s5wkurk.jpg

Å så var endelig det meste på plass, så da må bilen ut igjen å resten får vente til neste helg:)

sk5axnqb9lljsrap73zz.jpg

Skrevet
Hva skjedde med han som skulle flytte til oslo, og ha bilen på vent fordi han var lei ? :)

Gromt med M50 motor!

Det gikk ikke så bra med han:P Fort at det begynner å klø i fingra igjen når jeg finner ut hva jeg har lyst å gjøre med bilen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...