Rumenimu Skrevet Mai 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2010 Ja det skal jeg være helt enig i=) men hvor får man tak i shadowline lister utvendig? har du no peiling på det? Sett flere har lakkert de men de flaser jo av og blir drit stygt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mai 22, 2010 Share Skrevet Mai 22, 2010 De flasser ikke av hvis du matter/sliper de ned og bruker riktig grunning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rumenimu Skrevet Mai 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2010 Da er motorrommet vasket og fått på nye skilt... Må si det gjorde seg litt det å.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rumenimu Skrevet Mai 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2010 Da har jeg tatt 4 hjuls kontroll på bilen.. Var noget bortkasta da det var 99% bra.. men men.. Venter nå på K&N filteret i posten, samt chrom ringer til instrumentet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rumenimu Skrevet Mai 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2010 Faen, da gikk ventre luftbelgen bak.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Mai 27, 2010 Share Skrevet Mai 27, 2010 mye jobb å bytte på det på disse bilene? vanvittig flott bil med rett motor, felgene og baklyktene gjorde seg virkelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rumenimu Skrevet Mai 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2010 ja skal visst være lett.. bytter den visst fra inni bagasjerommet.. men usikker.. greit og kjenne verksmester på bmw og en kompiss som har jobba der =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rumenimu Skrevet Mai 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2010 Da er belgen skiftet.. dette var meget enkelt. MEN!!!! Klipset som holder slangen til belgen røyk jo selfølgelig Og det er jo jo ikke å få løst så jeg skulle hatt tak i ett brukt.. NOEN??? Dette er dritt clipset som gjør at bilen ikke er kjørbar!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Mai 28, 2010 Share Skrevet Mai 28, 2010 haha, send bilde in på stanceworks sine sider ;P FLott bil mer rette modifikasjoner! Ny grill type facelook, m5 front og du er i mål i MIN bok affal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rumenimu Skrevet Mai 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2010 Takk for det Ny grill er nok på vei snart. Vet ikke om det blir sort eller chrome enda. M5 fanger har jeg seff tengt på, men hadde dte på min forige e39 og nesten alle har det. Så jeg tengte på og sette på slik leppe bare.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rumenimu Skrevet Mai 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2010 Da har jeg fått satt inn K&N folteret og tatt AC rens på klima`n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rumenimu Skrevet Mai 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2010 Og instrument ringer er bestillt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rumenimu Skrevet Juni 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2010 Da var intrument ringene satt inn, etter litt klunder for og dele instrumentet Synes dette ble bra. Var på GS i Oslo i dag og fikk byttet inn hovedlampene mine og skar gå til innkjøp av Orginale Hella lamper. De jeg hadde var no jalla no, Depo lamper. Kjøpte meg en M5 fanger, så da er det bare lakk for gjenstår på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rumenimu Skrevet Juni 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2010 Da har jeg satt på Orginale Hella Angle eyes lamper på bilen.. Ble bra det gett.. Bare få lakkert M5 fanger`n å nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rumenimu Skrevet Juni 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2010 Der da er M5 fronten og de sorte nyrene på plass.. Synes dette ble bra.. Tar bedre bilder etterhvert.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå