Glema Skrevet Juli 24, 2010 Share Skrevet Juli 24, 2010 Ååå sykt kjipt, men er jo han som må betale skaden da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rumenimu Skrevet Juli 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2010 Ja det er det.. Ikke store skaden så je er glad je sto og så på at ho rygga inn i bilen.. Fått på Led pærer i angle eyesa nå, så nå er det hvit lys =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rumenimu Skrevet August 7, 2010 Forfatter Share Skrevet August 7, 2010 Da var endelig Xenon installert.. Faen for en forskjell =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet August 8, 2010 Share Skrevet August 8, 2010 1 bildet sier mer en 1000 ord Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rumenimu Skrevet August 8, 2010 Forfatter Share Skrevet August 8, 2010 Nå er ikke jeg så skarp med å ta bilder, så det og ta bilde av lysene trur je kan bli vanskelig =) Prøvde her om dagen, men ble bare masse lys hehe Blir Xenon i tåkelysene i dag tenker je =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rumenimu Skrevet August 27, 2010 Forfatter Share Skrevet August 27, 2010 Vurderer salg på denna nå.. Hvis man kan få att no kron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rumenimu Skrevet September 5, 2010 Forfatter Share Skrevet September 5, 2010 ett par biler av lysene =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rumenimu Skrevet Oktober 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2010 ja du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berget Skrevet Oktober 20, 2010 Share Skrevet Oktober 20, 2010 Denna så jaggu fin ut du, hadde bare pengere strekt til hadde jeg gått for denna, uten tvil. PS: ikke selg den, spar den til meg hihi lykketil med salget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rumenimu Skrevet November 14, 2010 Forfatter Share Skrevet November 14, 2010 Da var det gjordt en service, bytta Olje+filter, diesel filter, begge casterstaggene, strammehjulet på klima reima, bremseklosser foran. Tidligere i uka bytta jeg også strammehjulet og løpehjulet på multireima. Har igjen termostaten tel uka.. men noen som har no tips på hvordan man skal komme til på den?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet November 14, 2010 Share Skrevet November 14, 2010 530dat er iallefall pisse lett å skifte termostat på. Bare stå forran å fomle frem til termostathus. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rumenimu Skrevet November 15, 2010 Forfatter Share Skrevet November 15, 2010 Da vart bilen Eu godkjent for nye 2 år gett, ja fomle litt mye tenker je =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet November 15, 2010 Share Skrevet November 15, 2010 Nice!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rumenimu Skrevet Mars 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2011 Denne er det lenge siden jeg har skrevi noe om =) I vinter har vi skiftet starter og i høst, reimer og strammehjul.. =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 Denne er det lenge siden jeg har skrevi noe om =)I vinter har vi skiftet starter og i høst, reimer og strammehjul.. =) solgt denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå