Erik_88 Skrevet Mai 27, 2010 Skrevet Mai 27, 2010 Hvilke felger står det bak på bilen? Har du også girkasse traversen?
nightmare Skrevet Mai 27, 2010 Forfatter Skrevet Mai 27, 2010 Hvilke felger står det bak på bilen?Har du også girkasse traversen? felgene bak på bilen er bare lånt. så de er ikke til salgs. jada jeg har girkasse traversen. men ikke foringene som er på den. bud
Morty999 Skrevet Mai 30, 2010 Skrevet Mai 30, 2010 har du pedalsett? skal bygge om fra automat til manuel og trenger begge pedalene og clutchpumpa
///FredriK.S Skrevet Mai 30, 2010 Skrevet Mai 30, 2010 Hvordan ser tak-trekket ut? tight og fint? Pris på komplett taktrekk ink trekket på takluke osv? - Fredrik
nightmare Skrevet Mai 30, 2010 Forfatter Skrevet Mai 30, 2010 bump. bare så folk vet det, så svarer jeg som oftest på pm. da det er enklere å holde styr
nightmare Skrevet Juni 1, 2010 Forfatter Skrevet Juni 1, 2010 skal bort på bilen å skru i dag og i mårra. så BUMP
ynknutse Skrevet Juni 1, 2010 Skrevet Juni 1, 2010 Bump for hyggelig pris og at du var så hjelpsom. Ringer dg i morra siden det dukket opp no mere deler jeg lurte på Mvh Yngve
nightmare Skrevet Juni 1, 2010 Forfatter Skrevet Juni 1, 2010 Bump for hyggelig pris og at du var så hjelpsom.Ringer dg i morra siden det dukket opp no mere deler jeg lurte på Mvh Yngve ok. ring etter 12. da
nightmare Skrevet Juni 2, 2010 Forfatter Skrevet Juni 2, 2010 noen som trenger en bra styresnekke? har mange deler ennå komplett forstilling også alle fire dørtrekka i svart elektriske ruter fårran ekstra høytalere forran (diskant) merkbar forskjell åss!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå