kamro Skrevet Mai 29, 2010 Share Skrevet Mai 29, 2010 10000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Mai 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2010 "Haha" (= http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=22500628 Værsågod! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mai 30, 2010 Share Skrevet Mai 30, 2010 12000 da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kamro Skrevet Mai 30, 2010 Share Skrevet Mai 30, 2010 annonsen du sendte kan ikke sammenlignes da den er høyrestyrt først og fremst! Budet jeg ga først var bare noe å begynne med, gir deg 13000 nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Mai 30, 2010 Share Skrevet Mai 30, 2010 Det er strekkt kabler til stereo av forrige eier samt laget en plate bak som erstatter matten. Batteri er også flyttet bak for å enkle prosessen. Jeg tror nok det er originalt at batteriet sitter i bagasjerommet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kamro Skrevet Mai 30, 2010 Share Skrevet Mai 30, 2010 sorry sorry, hadde ikke lest ordentlig, du forlanger 65 tusen, trudde det var snakk om bud:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Mai 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2010 Det er strekkt kabler til stereo av forrige eier samt laget en plate bak som erstatter matten. Batteri er også flyttet bak for å enkle prosessen. Jeg tror nok det er originalt at batteriet sitter i bagasjerommet Det er mulig Trodde det bare var slik på 325 jeg? Men samma det (= Bak sitter det. Kort strekk til forsterker. Må vel også si at hovedenheten må byttes for å kunne benytte noe særlig anlegg. En utgang på spiller. 2 signalkabler trekkt. 65 000 er prisen jeg har satt. Er vel lov å prute, om man finner noe å prute på, da må man komme å se på bilen (= Selger ikke usett. Og ihvertfall ikke med 52 000 i rabatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kamro Skrevet Mai 31, 2010 Share Skrevet Mai 31, 2010 haha, skjønner den:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Juni 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2010 Bump (= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Juni 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2010 buuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bJQRN Skrevet Juni 8, 2010 Share Skrevet Juni 8, 2010 Pen farge på bilen, men stiv pris etter min mening. Du kan ikke garantere km-standen, en del små ting som må gjøres + at du skriver at lakken er så som så. 30-45k er mere realistisk, disse bmw'ene har synket veldig i pris. Beklager off topic. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Juni 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2010 Ta deg en tur på finn å se etter bil til 30k å se hva du finner. Er vel ikke akkurat mange biler på denne alderen som har servicehefte, ihvertfall ikke hvis den er eid av ungdom. Får jeg ikke mer enn det du antar presser jeg den heller og drikker meg full for 1500 spenn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå