525Sigurd Skrevet Mai 19, 2010 Share Skrevet Mai 19, 2010 Hei! Skal skifte PDC-sensor i støtfanger bak. Dette er sensoren til høyre, i midten. Hva må jeg gjøre? Regner med jeg må av med støtfangeren. Hvordan gjør jeg dette?? Dersom noen kan svare på dette, er jeg evig takknemmelig!!! (Har søkt lenge her, i evigheter, uten å finne det jeg er ute etter.) Bilen er en E39 525D, 2002 modell, importert fra Tyskland i 2005! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Mai 20, 2010 Share Skrevet Mai 20, 2010 Trenger ikke ta av fangeren Jeg plukka de ut fra gamlingen sin, stakk hånda opp mellom fangeren og plasten bak, var jævla trangt, men klarte å brette ut fangeren så jeg fikk hånda oppi, og klarte og få ut sensorene Kan jo prøve det først vertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Mai 20, 2010 Share Skrevet Mai 20, 2010 For å ta av fangeren er det bare å skru ut 6 skruer på hver side innvendig i bagasjerommet nede Så er det bare å nappe den av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JTS77 Skrevet Mai 20, 2010 Share Skrevet Mai 20, 2010 For å ta av fangeren er det bare å skru ut 6 skruer på hver side innvendig i bagasjerommet nede Så er det bare å nappe den av. Må ikke glemme de klipsene som er festa til innerskjermen Tror det er to eller tre på hver side. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå